Flott opplevelse

Veldig spennende å fått opplevd marmorgruvene. Likte spesielt båtturen inn i grotta. Kjekk... les mer

Anmeldt 6. august 2020
J6972SUireneg
Sykkylven, Norge
Meget bra

Magisk tur med flåten,fin belysning. Interessant å høre historien og se filmen etter... les mer

Anmeldt 30. juli 2020
mayf491

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse, nydelige omgivelser i marmorfjellet. Lærerikt for store og små. Veldig fint laget til.

Takk, camillab803
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott og interessant tur i marmorgruvene på Eide. Spektakulær tur med flåte 1000 meter inn i fjellet. God info underveis. Anbefales!

Takk, tones594
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Det var en vanvittig og heftig opplevelse, ble Berg-Tatt og dette er Stein-kult! Jeg vil anbefale dette til absolutt alle!

Takk, 500jantoreg
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Ble positivt overrasket, morsomt å være så langt inne i fjellet. Engasjert eier som vert også på «båten» vi kjørte rundt i. Krystallklart vann, litt småkaldt så ta på med godt på tøy både på kropp og ben. Du parkerer nede, og blir kjørt i buss inn i gruven. Redningsvester og hjelmer. God covid-19 håndtering.

1  Takk, ElinS241
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Vi satt på med buss tur/retur Molde -Eide, som ble organisert av Bergtatt. Det fungerte veldig bra. Nydelig opplevelse inni i grottene med flåtetur. Fantastisk konsert, veldig fornøyd, ikke noe å klage på. Min første tur hit.

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, CathrineMolde_Norge