Audio Tour i Molde og Atlanterhavet

Ulike måter å oppleve Bergtatt Opplevelser på
fra kr 690,00
fra kr 1 090,00
Anmeldt 30. juli 2020

Magisk tur med flåten,fin belysning. Interessant å høre historien og se filmen etter flåteturen.Prekestolen og lampene var imponerende.

Takk, mayf491
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi satt igjen med mange inntrykk etter å ha vært med på guidet tur inn i fjellet. Fantastisk opplevelse og ikke minst lærerikt. Anbefales.

Takk, Jan Erik P
Anmeldt 24. juli 2020

Fin liten tur, forventet en mer langvarig flåtetur ifht. bilettprisen. Inne i gruvene var det en fin lyssetting og stemningsfull musikk. Den ene av guidene snakket noe gebrokkent, men det ble da heller ikke sagt mye underveis. Kunne ønsket at noe mer info ble gitt før flåteturen, ikke bare i ettertid. Filmsnuttene i etterkant var informative, og ildsjelen som var informant til denne delen fremsto engasjert , humoristisk og kunnskapsrik.

Anbefaler informasjon på oppmøtestedet om at buss kommer og henter opp reisende. Ingen info skapte forvirring blant flere av oss. Det trakk ned inntrykket.

Takk, 365wencheb
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse, nydelige omgivelser i marmorfjellet. Lærerikt for store og små. Veldig fint laget til.

Takk, camillab803
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott og interessant tur i marmorgruvene på Eide. Spektakulær tur med flåte 1000 meter inn i fjellet. God info underveis. Anbefales!

Takk, tones594