“ur\trolig dårlig!”
Anmeldelse av Holmen Restaurant & Bar - STENGT

Holmen Restaurant & Bar
Anmeldt 13. september 2020

eierne beskytter tapere som angriper gjestene dems å juger!
selv politiet gjør det!
MEGET dårlig gjort, selvom maten duger!
kunne skrevet endel mer, men det blir ikke tillatt! ;S så måtte korte ned ENDEL! :S

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 1337kimr

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

16 stk på ett bord. Har sittet i 1 1/2 time, og fortsatt ikke fått service eller et spørsmål fra en kelner enda vi har spurt flere ganger om vi kan få kelner eller noe å drikke. Trist.

1  Takk, OdaH7
Anmeldt 4. august 2019

Maten var grei, litt dyrt men store porsjoner. Virket som mange faste sommergjester brukte stedet som treffpunkt, noe som gjorde stemningen hyggelig og artig.

Betjeningen hyggelig og hjelpsom. Positiv opplevelse.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, lena70813
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Meget bra beliggenhet på Holmen i Kilsund.
God mat til fornuftige priser.
Rask og hyggelig betjening. Egner seg bra til en familie middag.
Underholdning i sommer mnd. Med kjente artister

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 91terjed
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Her er det alltid hyggelig lag. En plass for både fastboende, hyttefolk og turister (båt eller land).

Dato for besøk: juni 2018
Takk, _yvindp2015