“Styr unna”
Anmeldelse av Kort Og Godt

Kort Og Godt
Vurdert som nr. 5 av 8 Restauranter i Lærdalsøyri
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Dårligste maten vi har smakt! Pizza som bar preg av å være ferdig produkt hvor det var slengt på ekstra ost. Hamburgeren smakte en blanding av våte sko såler og brød som har ligget sommeren over.

Takk, 338heged

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Jeg bestilte lasagne. Vi satt oss inne i lokalet, der luktet det dårlig, gammel parfymelukt og de hadde radioen altfor høyt på. Det endte med at vi gikk ut for å spise. Lasagnen var smakløs og lite fin å se på. Salaten var gammel og brødet de serverte til var ikke ferskt. Jeg er en som alltid spiser opp maten jeg bestiller, men denne gangen hadde jeg ikke appetitt til det! Mannen min bestilte pizza, den berget oss slik at vi fikk stilt den verste sulten våres. Den var relativt grei. Kommer ikke tilbake!!

4  Takk, Sunshine20100359743
Anmeldt 15. juli 2021

Spurte om de hadde noe rømmegrøt igjen og det hadde de. Da en av oss skulle på toalettet tok hun en av de ansatte på fersken med tre pakker rømmegrøt fra Fjordland. 170 kr for rømmegrøt som koster 30 kr på supermarkedet. God forretning! Spekematen stammet fra et spekebrett fra Gilde.
Kortreist mat? Ja den kom jo fra Kiwi på andre siden av gata, så kortreist var den jo. Da jeg sa fra om dette nektet den kvinnelige servitøren og sa at det var hjemmelaget mat, men ombestemte seg da hun skjønte at de var avslørt. Ingen vilje til kompensasjon. Verste "restauranten" jeg har opplevd i Norge ihvertfall. Styr langt unna!

1  Takk, Arne L
Anmeldt 7. juli 2021

Kjøpte salat med reker og skinke , meget god. Kjøpte og pizza som smakte godt, rask levering og hyggelig servering. Flott å sitte ute her i sola. Rimelige priser.

2  Takk, Bent_123
Anmeldt 2. juni 2021

Vi ønsket å spise noe i den gamle delen av Lærdalsøyri, men ikke noe var åpent. Så vi var veldig fornøyd med å finne dette stedet som har bord både ute og inne. De har et godt utvalg at kortreist mat, f.eks. røkelakstallerken. Vi nøyde oss med is som var god nok, men det var ikke noe god atmosfære og betjeningen virket veldig mutt.

Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Kort Og Godt, så også på

Har du vært i Kort Og Godt? Del dine erfaringer!