Agoda.comUSD 90
TripadvisorUSD 90
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Stoppet i Lærdal og kikket oss rundt. Fint sted. Gikk innom hotellet og bestilte mat. Kyllingburger med karrisaus.
Forsvinnende liten kyllingfilet, og nesten ikke smak av karri. Priset til kr 198,-
Det holder ikke, så hold deg unna(om du ikke synes kr 198 for et stort burgerbrød er helt greit).
Gode tomater da..

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, KWpondus
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Her er det koselig, rent på rom og bad og serviceinnstilt vertsskap. Stoppet på MC tur. Koselig rom og deilig seng. Når du vet om det på forhånd, går do og bad på gangen helt greit. Vi fikk hjelp til å tørke vått MC tøy også. Veeeldig god hjemmelaget pizza og deilig frokost. Her ble vi glade av å være

Takk, ninasZ8048ME
Anmeldt 23. juni 2020

Stoppet i Lærdal for å ta en overnatting på vei tilbake til Østlandet. Valgte å undersøke hotellet først på grunn av sin historie, men booket raskt rom (Liten suite) da jeg så prisene. Historikken, beliggenheten og den gamle stilen på rommene, alt for en ganske så rimelig penge, er verdt et besøk alene, men må også gi masse skryt for veldig god service. Og et ekstra pluss for et så godt utvalg av lokal øl i baren :)
Jeg skal garantert tilbake hit.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Tummen88
Anmeldt 27. juni 2019

Vi overnattet på gamle men nyrestaurerte Lærdalsøren hotell.En sjelden hotellopplevelse! Koselig rom med veranda. Personlig og dyktig vertskap. Deilig frokost. Anbefales for alle som ønsker noe annet enn kjedehotell. Hilsen trine bakken og arne kopperud.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Trine Lise B
Anmeldt 18. juni 2019 via mobile enheter

Vi var innom her i forbindelse med stopp i Lærdalsøyri.
Hadde bare kaffe og is- men kommer veldig gjerne igjen for overnatting.
Utrolig engasjerende og hyggelig hotel direktør som tipset om fantastisk reiserute via Tindevegen- i fantastisk natur.

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, D5809PKhelenb