eDreams
FindHotel
Etrip
Agoda.com
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet i seg selv var karakteristisk og spesielt. Rommet var pent og ryddig med toalett og dusj i gangen. Mye historie i veggene her, hotellet er også verneverdig om jeg har forstått rett.
Når vi skulle nyte ett glass etter ankomst begynte imidlertid det amatørmessige å melde seg. Baren/matserveringen som skulle åpne 16 "rakk" de ikke å åpne tidsnok. Ved halv fem tiden begynte de å ta imot bestillinger i mens de skrev menyer og forsøkte å gjøre det beste ut av det. Vi lurte på å bestille bord men det var ikke mulig. Da vi skulle spise viste det seg at det var mulig for "noen" å bestille bord men vi måtte bare vente til det ble noe ledig.
Det var hyggelig å sitte i bakgården, men hvis det er tørt og vind blåser det opp mye sand fra bakken.
Hotellet er unikt og absolutt verdt ett besøk men driften av baren/restauranten bar preg av å være veldig amatørmessig drevet da vi var der i alle fall.
Hamburgeren var helt grei, men dobbelt så dyr som den burde vært og hadde fortjent.
Jeg føler jeg er veldig negativt nå, men jeg syns selv jeg hadde realistiske forventninger men ble rett og slett skuffet.

Romtips: Fin parkering i bakgården. Historie i veggene.
Takk, Haugenstua
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Man må være klar over at dette er en verneverdig bygning fra 1800 tallet uten bad og wc på rommet. Det er i tillegg lydt så det kan være greit med bra sovehjerte. Men det er 4 felles bad som hele tiden holdes rene og med mange rene håndklær. Vi hadde varierte opplevelser på restauranten men de ansatte var hyggelige og gjorde så godt de kunne. Men for en bilentusiast er dette en perle. Mange flotte biler rundt hotellet og i området ellers. Vi leide en 911 i regi av hotellet en hel dag og kjørte 10-12 timer rundt på Vestlandet og over flere fjelloverganger. Det var helt magisk. Ikke mange (om noen?) steder man har denne muligheten. En drøm gikk i oppfyllelse og jeg retter en stor takk til Johannes som gjør dette mulig. Skal gjøres igjen….

Takk, petterl2015
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Et severdig flott hotell med sjarm. Det stod ikkenting på booking.com via hjemme sude til guesthouse. At det ikke var bad på rommene. Det stod på en annen side. så litt skuffende.
Vi skulle bestille middag det var 3 retter å velge i og vi bestilte stor pizza. Etter kort tid fikk vi beskjed om at de ikke hadde mer pizza. Vi bestilte da en burgertallerken til kr269 og en Cæsar salat til kr 219. Og øl. Etter 45 måtte jeg spør da få andre spiste der. De hadde glemt vår mat. Jeg måtte vise kvittering på at jeg hadde bestilte. Flaks at jeg hadde tatt vare på den. De brukte så nye 20 minutter på lage vår mat. Burger var ikke helt gjennomstekt. Men ellers god. Cæsar salat inneholdt altfor mye salat og litt kyllingbiter . De kom og beklage og ville gi oss gratis dessert. Vi hadde da fått nok av dårlig mat , og dårligservice.

1  Takk, Bent_123
Anmeldt 15. september 2020 via mobile enheter

For bil interesserte er et besøk her en opplevelse. Eiers interesse er alene besøket verdt, men legg til god mat, historiske bygninger, hvor trivsel overgår moderne fasiliteter, gjør det til et opphold som er verdt å huske.

Anbefales for alle som ikke må ha dusj og toalett på rommet.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, kjell_geh
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Kjempe koselig hotell med masse sjarm og sjel. Nydelig hjemmelaget mat, god vin og en herlig atmosfære. Masse fine tur muligheter både til fots og for de som liker å kjøre bil i fantastiske fjellomgivelser. Takk til Johannes og stab for en uforglemmelig helg. Vi kommer garantert tilbake☺️

2  Takk, synnevaag