eDreams
FindHotel
Etrip
Agoda.com
Anmeldt 12. august 2021

Fikk tips av venn om at Lærdalsøren Hotel var verdt et besøk. Skal si at det stemte!
Klart at det er en liten fordel å være litt over middels bilinteressert, men dette hotellet anbefales for alle som ønsker en base som utgangspunkt for opplevelsesrike bilturer i vakker natur eller en overnatting på ferden.
Selve bygningen bærer preg av sin alder men er vedlikeholdt og oppgradert. Sjel og sjarm er i ivaretatt samtidig som den tilfredsstiller krav til nødvendige fasiliteter.
Faktisk ganske morsomt å bo på "President Suite" med do og dusj på gangen :)
Et serviceorientert personale og god mat bidro også til et meget vellykket opphold.
En spesiell takk for personlig service og velvillig hjelp fra den allestedsværende eier Johannes for ruteplanlegging og turer med både Testarossa og Lambo Diablo.
Hit kommer vi tilbake!

Takk, kjellh113
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi tok et par øl på balkongen på hotellet og nøt kveldssolen. Anbefales. Hyggelig personale og et sted med sjel og ro. Her er det fint å sitte å slappe av å se på den gamle bebyggelsen og de som går forbi. Jeg et sikker på at mat her også hadde vært helt strålende

1  Takk, 580karib
Anmeldt 3. august 2021

Bodde ikke på hotellet, kun ute etter noe å spise i kaféen. Ganske få hovedretter på menyen, til stive priser. Prøvde fiskesuppe. Ikke særlig bra i det hele tatt. Veldig lite suppe, og noen store laksebiter dominerte. Det var kanskje en forrett? (189 kroner) På menyen stod det at det skulle finnes kreps i suppen, men ingen så noe til det. Posesuppe som basis? Brød som fulgte med, var fersk og godt. Pris på øl og vin var ok. Bygningen ligger fantastisk til i gamle Lærdal. Fint å vandre rundt i området.

Takk, staroe
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet i seg selv var karakteristisk og spesielt. Rommet var pent og ryddig med toalett og dusj i gangen. Mye historie i veggene her, hotellet er også verneverdig om jeg har forstått rett.
Når vi skulle nyte ett glass etter ankomst begynte imidlertid det amatørmessige å melde seg. Baren/matserveringen som skulle åpne 16 "rakk" de ikke å åpne tidsnok. Ved halv fem tiden begynte de å ta imot bestillinger i mens de skrev menyer og forsøkte å gjøre det beste ut av det. Vi lurte på å bestille bord men det var ikke mulig. Da vi skulle spise viste det seg at det var mulig for "noen" å bestille bord men vi måtte bare vente til det ble noe ledig.
Det var hyggelig å sitte i bakgården, men hvis det er tørt og vind blåser det opp mye sand fra bakken.
Hotellet er unikt og absolutt verdt ett besøk men driften av baren/restauranten bar preg av å være veldig amatørmessig drevet da vi var der i alle fall.
Hamburgeren var helt grei, men dobbelt så dyr som den burde vært og hadde fortjent.
Jeg føler jeg er veldig negativt nå, men jeg syns selv jeg hadde realistiske forventninger men ble rett og slett skuffet.

Romtips: Fin parkering i bakgården. Historie i veggene.
Takk, Haugenstua
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Man må være klar over at dette er en verneverdig bygning fra 1800 tallet uten bad og wc på rommet. Det er i tillegg lydt så det kan være greit med bra sovehjerte. Men det er 4 felles bad som hele tiden holdes rene og med mange rene håndklær. Vi hadde varierte opplevelser på restauranten men de ansatte var hyggelige og gjorde så godt de kunne. Men for en bilentusiast er dette en perle. Mange flotte biler rundt hotellet og i området ellers. Vi leide en 911 i regi av hotellet en hel dag og kjørte 10-12 timer rundt på Vestlandet og over flere fjelloverganger. Det var helt magisk. Ikke mange (om noen?) steder man har denne muligheten. En drøm gikk i oppfyllelse og jeg retter en stor takk til Johannes som gjør dette mulig. Skal gjøres igjen….

Takk, petterl2015