“God service og kjempegod pizza og bakevarer!”
Anmeldelse av Laksen restaurant - STENGT

Laksen restaurant
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

God service og kjempegod pizza og bakevarer! Vi kom etter at kjøkkenet stengde, men dei laga kjempegod pizza til oss. Veldig hyggeleg og serviceinnstilt personale! Fekk også kjøpe gode bakevarer billig for å unngå matsvinn

Takk, Adventure23067289894

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Opplevde personalet jobbet langsomt, ting gikk veldig sent. Ingen synlig meny, måtte spørre om hva mat se har og hva vi de kunne tilby av mat.
Hee serveres kun pizza av type varmmat, god pizza men lite topping på pizzaen i tillegg til de var tom for tilbehør.

Takk, RogerA1652
Anmeldt 1. juli 2020

Laksen Restaurant er nedlagt pga flytting.
Nye drivere vil mulig starte opp 2021-2022
Kort & godt og Lærdalsøren Hotel er no dei anbefalte spiseplassane i Lærdal

Takk, Joar S
Anmeldt 19. april 2020

Kjører et par ganger i året gjennom gode gamle knutepunktet Lærdal, enten for å ta bilferge til Kaupanger eller Gudvangen, eller for å kjøre langt raskere til de samme stedene med bil. Har man tid, vil jeg anbefale bilfergen, et fantastisk skue! Vel, i Lærdal tar vi ofte turen innem Norsk Villmarkssenter, eller som nå, en rask lunsj på Laksen restaurant før fergen skulle gå. Grei parkering, passe fullt midt i turiststrømmen. Siden vi skulle spise om bord på fergen, greide vi oss med stedets kjente- og ytterst deilige fiskesuppe, med god sjøsmak og passe fyldig, og med god ettersmak. OK service og pris. d:o)

Dato for besøk: august 2019
Takk, jans0der
Anmeldt 14. august 2019

Vi var 2 voksne og 3 barn som ønsket å spise lunsj. Da vi kom var restauranten ganske full, men vi satte oss ved et ledig bord. Vi fikk menyene, og kelneren kom med en mugge vann, men ingen glass. Etter ca 20 minutter kom han tilbake og tok bestillingen. Samtidig kom han med bestikk, kniver, gafler og servietter, som han la midt på bordet istedenfor å gi hver enkelt kunde et sett bestikk. Vi var 5 personer, men fikk bare 4 servietter. Da vi etterlyste glass til vannet så han rimelig sur ut, og kom tilbake med 6(!) glass, som han nærmest slengte midt på bordet istedenfor å gi hver kunde et glass. Etter 45 minutters venting på maten spurte vi om det ville ta lang tid før den kom, da vi hadde begrenset med tid før vi måtte dra videre. Vi fikk da beskjed om at maten var klar til å serveres. Ytterligere 15 minutter senere måtte vi dra, da vi ikke kunne vente lenger. Vi ga beskjed om dette, men maten var fortsatt ikke klar til servering. Jeg antar at de ansatte hadde det svært travelt siden det var mange gjester, men det ville hjulpet sterkt på inntrykket om betjeningen hadde beklaget ventetiden istedenfor å virke sure og lite imøtekommende. Det er mulig maten er god, men hadde jeg visst dette på forhånd hadde vi spart oss halvannen times venting til ingen nytte, og heller gått for en hot dog på en bensinstasjon - det ville vært en bedre opplevelse.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, MariaS5441

Reisende som så på Laksen restaurant, så også på