Den fineste stavkirken jeg har sett!

Dette er et senter som har en veldig fin utstilling med informasjon om kirken, og så går man til... les mer

Anmeldt 2. juni 2021
Ingeborg56
Oslo, Norge
Et fantastisk skue. Anbefales

Denne kirken er virkelig verdt et besøk, særlig om du er historisk interessert. Det er virkelig et... les mer

Anmeldt 26. oktober 2020
trondo685
Østlandet, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Lærdalsøyri
fra USD 1 413,16
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Informasjon i museet ved siden av og fin liten guided tur ga mye informasjon. Imponerende restaurering av gammelt bygg

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 580karib
Anmeldt 28. august 2019

Borgund stavkyrkje blir regnet som den mest orginale av de 27-28 stavkirkene som er igjen i Norge. Den ble brukt som "modell" når Gol stavkirke ved Norsk Folkemuseum skulle rehabiliteres for mer enn 100 år siden. Den er en opplevelse dersom du får en engasjerende guide, slik vi fikk. Besøk kafeen i besøkssenteret etterpå og nyt en kaffe med noe til.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 7. august 2019

Hyggeleg guide som viste oss detaljer . Mykje mindre inni enn me trudde. Ligg fint og litt bortgjømt.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, spaniafrelst
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Helt utrolig opplevelse!
Kjør innom om man er i nærheten. Det vil en garantert ikke angre på!
Fantastisk bygning, som har røtter helt tilbake til vikingtiden.
En av de eldste bygningene vi har i Norge.
Ett «must» å besøke!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Mr_Viking1
Anmeldt 16. juli 2019

Fantastiske Borgund Stavkirke. Anbefaler absolutt å ta turen innom Borgund og se denne kirken.Nydelige omgivelser med flott natur rundt. Ligger et besøkssenter like ved med mulighet for kafebesøk om en er gjest ved stavkirkrn.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Helene R