“Må besøkes - ofte!”
Anmeldelse av Laksen bakeri og kafe

Laksen bakeri og kafe
Vurdert som nr. 1 av 2 Bakeri i Lærdalsøyri
Anmeldt 31. juli 2021

Herlig perle i Lærdalen. Fine lokaler både ute og inne og gullande rent! Betjeningen er hyggelig og hjelper gjerne med et smil og fort service. Ekstra pluss i margin for omtanke for hunder ved å tilby vann til dem! Maten er bare KJEMPEGOD! Pizzaene (og vi prøvde alle etterhvert) er utrolig smakfulle og ikke minst, servert varme. Sorbet isen kommer jeg til å drømme om lenge. Briochene akkurat passe store og veldig gode. Og ikke minst, bakeri varene virkelig gode med sååååå gode kaker! Dette er et "must" sted i Lærdal, enten man kjøper med seg godiser eller tilbringer en stund ute i solen i fine omgivelser! Og prisene er også greie. Anbefales på det varmeste og gleder meg til neste besøk!

1  Takk, 1302travel
FSkar, General Manager på Laksen bakeri og kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Så hyggelig å høre ! Setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive en omfattende "review" av oss. Vi opplever veldig fine tilbakemeldinger både fra lærdøler, turister og andre veifarende folk. Velkommen igjen en annen gang :-)

Anmeldt 21. juli 2021

En fortreffelig smaksopplevelse og kjempehyggelige ansatte! Anbefaler sterkt pizzaen, bollene og surdeigsbrødet.

Kommer absolutt tilbake!

Takk, fridaeideo
FSkar, Driftsdir. på Laksen bakeri og kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Velkommen igjen.

Anmeldt i går

Dato for besøk: august 2022
Anmeldt 14. juni 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2022
Frode S, General Manager på Laksen bakeri og kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2022

Reisende som så på Laksen bakeri og kafe, så også på

Har du vært i Laksen bakeri og kafe? Del dine erfaringer!