“Smakløs middag. Spiste Filet”

Lindstrøm Hotell Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 7 Restauranter i Lærdalsøyri
Beskrivelse: A la carte og Fjord buffet.Kapasitet: 190 sitteplassar.
Beskrivelse: A la carte og Fjord buffet.Kapasitet: 190 sitteplassar.
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Smakløs middag. Spiste Filet av Lyr som var full av ben. Pinsekake smakte godt til dessert. Restauranten minner om en lite sjarmerende kafe. Flotte rom i 2.etg som kunne gjort restauranten så hyggelig,hvis de var i bruk

Dato for besøk: september 2021
Takk, Fjollefrida

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fint og koselig hotell med veldig gode senger og romslige rom. Vi måtte bestille frokost på forhånd pga korona, noe som fungerte veldig fint. Kjempegod service under frokosten med bra utvalg av både mat og drikke. Resepsjonisten Knut hjalp oss både med tips til fjellturen vi skulle gå, samt steder rundt i byen vi burde se. Veldig behjelpelig og trivelig mann. Anbefales:-)

1  Takk, marisfinborud
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Overraskende god hotell-opplevelse etter 3 dager i fjellet. Fint og rent rom, men badet noe slitt. Svært god frokost, der smittevernet ble tatt på største alvor. En følelse av luksus faktisk!

Takk, Anne Grete W
Anmeldt 17. juli 2021

Vi er alltid litt betenkt når det gjelder hotellrestauranter.
Spesielt nå i disse koronatider når det har vært mangel på kokker i landet. Men her hadde de tydeligvis fått en god kokk på plass! Vi bestilte bakt torsk og kylling til hovedrett. Det var gode posjoner, perfekt stekt/bakt med gode grønnsaker og smakfull saus til. Her er det ingen grunn til å lete etter alternativer hvis du bor på Lindstrøm hotel!
Jeg kan legge til at vi fikk en riktig god frokost også! Anbefales!

1  Takk, Lasse C
Anmeldt 9. juli 2020

Veldig god frokost. Hyggelig personale. Sjarmerende overnatting i sveitserhuset. Gode senger, rent og pent.

Takk, 433lisea

Reisende som så på Lindstrøm Hotell Restaurant, så også på

Lærdalsøyri, Lærdal

Har du vært i Lindstrøm Hotell Restaurant? Del dine erfaringer!