Roy G
25.4 km fra Lærdal Ferie og Fritidspark
60.0 km fra Lærdal Ferie og Fritidspark
Se flere hoteller i Lærdalsøyri
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig og fin familiecamping:)
God service, fint sanitæranlegg og veldig bra motorikkpark ved siden av campingen.
Savner en butikk på campingen, men det var ikke langt til butikk. Helt fin gåavstand!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, annkathrin82
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet ved stranda. En lekepark rett ved, som i følge et ark var stengt, men som det tydeligvis bare var å benytte. Bodde på motellet. Nettsiden lover et velutstyrt felleskjøkken, men det manglet rengjøringsutstyr, så oppvasken ble en utfordring. Ellers fint og rent, men totalinntrykket blir ødelagt når uteområdet mellom motellet og resepsjonen tydeligvis er der rånerne samles på kvelden, slik at det ikke blir mulig å sove.

2  Takk, andersk484
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig teltplass fant vi rett ved brygga. Kjempe greie sanitærforhold. Sentralt med gangavstand til Kiwi.
Noe bråk utover kvelden, etter kl 23 fra biler og mopeder, men verst var ho dama i naboteltet, som jeg måtte hysje på når klokka var blitt 00.30 (da hadde jeg vært MYE tålmodig) Så kanskje ei kveldsrunde med litt info om stilleregler kl 23, hadde vært fint? For vi var oppe og i gang igjen 07.15.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, heidir555
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Når du får en mottagelse som du får her blir oppholdet bra. God service fra første minutt. Vi hadde bestilt et annet sted og fikk ikke det vi bestilte så vi ringte til Lærdal Ferie... og spurte etter ledig rom. De vil helst ha bestilling via nett men vi fortalte hva vi var kommet opp i og vi fikk rom med en gang. Det er service. Ypperlig rom og vi spiste på restauranten om kvelden. Utvalget var ikke stort, men det vi fikk var meget bra. Igjen ypperlig service, anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, robertnA4278ZM
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Romslig leilighet for 2-3 personer. Kjøkkenkrok med nødvendig utstyr. Utsikt mot resten av campingen. Det meste helt ok bortsett fra en vifte som ,dura i veggene’, og at det var veldig varmt der. Grei pris med tanke på at utvask og sengetøy var inkl i prisen. Frokost kunne kjøpes i tillegg.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, AnneogMorten