Trond A
Førde, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 18. juli 2020via mobile enheter
We stayed in the room behind the flag
  • Agoda.com
60.0 km fra Lærdal Ferie og Fritidspark
51.7 km fra Lærdal Ferie og Fritidspark
Se flere hoteller i Lærdalsøyri
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss velig til å besøke denne plassen, men ble dessverre veldig skuffet. Vi fikk rom på motellet som mer minnet om en studenthybel eller institusjon. Plassen er veldig tilrettelagt camping turister som sikkert synes det er bra. Skuffende restaurant, hvor varm måltidet bestodd av grillfilet med ris til. En haug med fluer gjorde at man brukte mer tid på å jage fluer fremfor å spise. Drikke fikk vi først når vi var ferdig med å spise. Savner også en sittegruppe utenfor resepsjonen hvor en kan sitte å slappe av. Rommet er som sagt ikke verdt å oppholde seg i. Mye negativt, men det positive er at det er godt tilrettelagt for barn, med en fin motorikkpark. Hold dere unna motellet og prøv heller de koselige hyttene dersom dere ønsker å avlegge stedet et besøk. Ellers så virker Lærdal å være et hyggelig sted, men ikke forvent å finne noen gourmet restauranter.

Takk, RoyG1091
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig og fin familiecamping:)
God service, fint sanitæranlegg og veldig bra motorikkpark ved siden av campingen.
Savner en butikk på campingen, men det var ikke langt til butikk. Helt fin gåavstand!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, annkathrin82
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet ved stranda. En lekepark rett ved, som i følge et ark var stengt, men som det tydeligvis bare var å benytte. Bodde på motellet. Nettsiden lover et velutstyrt felleskjøkken, men det manglet rengjøringsutstyr, så oppvasken ble en utfordring. Ellers fint og rent, men totalinntrykket blir ødelagt når uteområdet mellom motellet og resepsjonen tydeligvis er der rånerne samles på kvelden, slik at det ikke blir mulig å sove.

2  Takk, andersk484
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig teltplass fant vi rett ved brygga. Kjempe greie sanitærforhold. Sentralt med gangavstand til Kiwi.
Noe bråk utover kvelden, etter kl 23 fra biler og mopeder, men verst var ho dama i naboteltet, som jeg måtte hysje på når klokka var blitt 00.30 (da hadde jeg vært MYE tålmodig) Så kanskje ei kveldsrunde med litt info om stilleregler kl 23, hadde vært fint? For vi var oppe og i gang igjen 07.15.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, heidir555
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Når du får en mottagelse som du får her blir oppholdet bra. God service fra første minutt. Vi hadde bestilt et annet sted og fikk ikke det vi bestilte så vi ringte til Lærdal Ferie... og spurte etter ledig rom. De vil helst ha bestilling via nett men vi fortalte hva vi var kommet opp i og vi fikk rom med en gang. Det er service. Ypperlig rom og vi spiste på restauranten om kvelden. Utvalget var ikke stort, men det vi fikk var meget bra. Igjen ypperlig service, anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, robertnA4278ZM