Priceline
ZenHotels.com
Agoda.com
Destinia.com
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Ok campingplass, men litt slitte fasiliteter. Relativt dyr og middelmådig restaurant. Ok utgangspunkt for utflukter, og kort vei til mye fint turterreng. Skjermet beliggenhet innerst i en liten fjordarm.

2  Takk, Nils Erik J
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Atter en gang la vi noen dager av ferien til Lærdal. Flott plass, med rene og gode sanitæranlegg. Fullt opp med folk, men likevel glimrende renhold. Selvfølgelig litt trangt mellom enhetene her og der, men det får en tåle. Litt langt til strømuttak for de som havner på unummererte plasser kan være greit å huske på. Ungene storkoser seg med motorikkpark og flate, flotte områder.

1  Takk, trondar
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss velig til å besøke denne plassen, men ble dessverre veldig skuffet. Vi fikk rom på motellet som mer minnet om en studenthybel eller institusjon. Plassen er veldig tilrettelagt camping turister som sikkert synes det er bra. Skuffende restaurant, hvor varm måltidet bestodd av grillfilet med ris til. En haug med fluer gjorde at man brukte mer tid på å jage fluer fremfor å spise. Drikke fikk vi først når vi var ferdig med å spise. Savner også en sittegruppe utenfor resepsjonen hvor en kan sitte å slappe av. Rommet er som sagt ikke verdt å oppholde seg i. Mye negativt, men det positive er at det er godt tilrettelagt for barn, med en fin motorikkpark. Hold dere unna motellet og prøv heller de koselige hyttene dersom dere ønsker å avlegge stedet et besøk. Ellers så virker Lærdal å være et hyggelig sted, men ikke forvent å finne noen gourmet restauranter.

Takk, RoyG1091
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig og fin familiecamping:)
God service, fint sanitæranlegg og veldig bra motorikkpark ved siden av campingen.
Savner en butikk på campingen, men det var ikke langt til butikk. Helt fin gåavstand!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, annkathrin82
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet ved stranda. En lekepark rett ved, som i følge et ark var stengt, men som det tydeligvis bare var å benytte. Bodde på motellet. Nettsiden lover et velutstyrt felleskjøkken, men det manglet rengjøringsutstyr, så oppvasken ble en utfordring. Ellers fint og rent, men totalinntrykket blir ødelagt når uteområdet mellom motellet og resepsjonen tydeligvis er der rånerne samles på kvelden, slik at det ikke blir mulig å sove.

2  Takk, andersk484