Agoda.comUSD 89
eDreamsUSD 84
FindHotelUSD 89
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Lett å komme til, mange plasser og fine sanitærfasiliteter.
OK prisnivå og lett å komme seg til gode vandreturer i nærheten, som f.eks Torssteinen som er verdt et besøk.
Sportsbutikk på plassen er et pluss når skoa ryker på tur

Skal du stoppe i Lærdal så er dette er trygt valg, men muligheter for båtutleie, sykkelutleie m.m.
Hyggelig personale.

Romtips: Vær tidlig ute (mellom 12.00-14.00) da det er et populært sted og det blir fort fullt.
Takk, mgkristoffersen
Anmeldt 27. juni 2021

Sagnomsuste Lærdal og Lærdal ferie- og fritidspark viste seg fra sine beste sider i helgen da jeg og en kompis ankom med hver våre VW campervans.

Reserverte plasser i ly for vinden for mitt vippetak (Westfalia) og strøm på stolper merket våre navn. Relativt rene flekker å parkere bilene på, dog noen sneiper etter de som mener det er greit å gasse andre, som var der før oss.

Sanitærforholdene er greie men dusj tar kun mynt i en tidsalder de eneste som bruker cash er skattesnytere, tyver og dop-dealere - like greit å bli kontantløse som resten av verden, Lærdal ;-)

Takk, Yngve_Spj
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Vi reiste med to barn på 11 og 13 år. For henne på 13 var det ikke stort å finne på, men minstejenta, hun elsket dette stedet hun var på lekeplassen omtrent fra vi kom til vi reiste igjen hytten er helt passe for to voksne og to barn. Den har ett soverom med to separate senger, og sovesofa. Når vi kom var det bare reid opp i sengene og jeg måtte bort i resepsjonen for å få tak i mer sengetøy, noe som da ble levert på døra med tilbud om at de kunne legge på sengetøyet. Det var bord og stoler på utsiden, noe som var ett stort pluss. Veldig greit med parkering rett på utsiden av hyttedøren. Det beste med hele oppholdet må være den fantastiske utsikten ut over fjorden

1  Takk, camilla k
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Hadde 2 netter her, helt ok faseliteter. Kjæresten min glemte ei jakke her, ringte etter to timer å ble forsikret om at den skulle bli sendt i posten mot at vi betalte frakt. Nå har det gått 2 uker uten noe svar på email. Har prøvd å sende flere emailer å ringt flere ganger men nå ble hun skjellt ut over telefon, rett å slett sjokert over elendig behandling. Det hele endte opp med at hun måtte kontakte en venn av en venn som bor i Lærdal å han måtte bort å hente jakken for å så send den i posten til oss.

Takk, 495hagenk
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Tre voksene og tre barn lå med campingvogn i et døgn. Hyggelig betjening og god service. Ungene koste seg i motorikkparken. Spesielt gøy var det i sykkel/bil banen. Vi leide familiesykkel med plass til fire. De var slitte og tunge og trå, men ungene synes det var gøy. Sanitæranlegget fremsto rent, men slitt. Alt i alt et hyggelig opphold.

Takk, Trine1981