eDreamsUSD 117
FindHotelUSD 126
Agoda.comUSD 126
EtripUSD 126
Anmeldt 4. august 2021

Nydelig sted. Stille og rolig for oss som sov i telt. Litt trafikkstøy, men ikke plagsomt. Kort vei til sentrum. Rent og pent på felles arealene. Definitivt et sted vi kommer tilbake til. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, cathrinegoldie
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi reiste to vennepar på tur for å oppleve Lærdal både til vanns og til fjells. Et Googlesøk og denne idylliske plassen kom opp, sentralt og utleie av båt - perfekt for oss fiskere! Spurte etter utleie av båt med en gang vi kom for evt å få reservert, men da fikk vi beskjed om at de ikke leier ut båter pga covid-19.. Joda, men hvorfor leies det da du ut tråkesykler her? Salig blanding av store og små sykler rundt her på utleiesyklene, mens vi voksne ikke får leid båt? Det var ikke opplyst på sidene deres og det ble heller ikke sagt ifra om da vi bestilte plass på telefon..

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 331siljel
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Lett å komme til, mange plasser og fine sanitærfasiliteter.
OK prisnivå og lett å komme seg til gode vandreturer i nærheten, som f.eks Torssteinen som er verdt et besøk.
Sportsbutikk på plassen er et pluss når skoa ryker på tur

Skal du stoppe i Lærdal så er dette er trygt valg, men muligheter for båtutleie, sykkelutleie m.m.
Hyggelig personale.

Romtips: Vær tidlig ute (mellom 12.00-14.00) da det er et populært sted og det blir fort fullt.
Takk, mgkristoffersen
Anmeldt 27. juni 2021

Sagnomsuste Lærdal og Lærdal ferie- og fritidspark viste seg fra sine beste sider i helgen da jeg og en kompis ankom med hver våre VW campervans.

Reserverte plasser i ly for vinden for mitt vippetak (Westfalia) og strøm på stolper merket våre navn. Relativt rene flekker å parkere bilene på, dog noen sneiper etter de som mener det er greit å gasse andre, som var der før oss.

Sanitærforholdene er greie men dusj tar kun mynt i en tidsalder de eneste som bruker cash er skattesnytere, tyver og dop-dealere - like greit å bli kontantløse som resten av verden, Lærdal ;-)

Takk, Yngve_Spj
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Vi reiste med to barn på 11 og 13 år. For henne på 13 var det ikke stort å finne på, men minstejenta, hun elsket dette stedet hun var på lekeplassen omtrent fra vi kom til vi reiste igjen hytten er helt passe for to voksne og to barn. Den har ett soverom med to separate senger, og sovesofa. Når vi kom var det bare reid opp i sengene og jeg måtte bort i resepsjonen for å få tak i mer sengetøy, noe som da ble levert på døra med tilbud om at de kunne legge på sengetøyet. Det var bord og stoler på utsiden, noe som var ett stort pluss. Veldig greit med parkering rett på utsiden av hyttedøren. Det beste med hele oppholdet må være den fantastiske utsikten ut over fjorden

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, camilla k