Nydelig tur til gamle dager.

Et stopp her er som å reise over hundre år tilbake i tiden. Hyggelige gamle bygninger, noen... les mer

Anmeldt 5 uker siden
KnutM118
Oslo, Norge
STOPP ET PAR TIMER OG GÅ EN TUR

Skal du kjøre via Lærdal er det absolutt verdt et stopp for å gå en tur og kikke på de... les mer

Anmeldt 11. oktober 2018
TorilG11

Anmeldt 28. juli 2017

En spasertur i gamle Lærdalsøyri en vakker sommerdag var en nydelig opplevelse. Mange vakre hus og hager. Absolutt verdt å ta turen innom

Takk, ekbno
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Men det skjer jo ingenting her. Fin og sjarmerende bebyggelse, men ikke noe som skjer her. Her burde det vært større potensiale til å utnytte/ lage noe som turistene ville satt pris på!

Takk, torea710
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Fint i Lærdalsøyri! - unikt miljø!
God suppe på det gamle hotellet!
Burde vært flere serveringsteder....

Takk, karimilla
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

En deilig sommerdag koste vi oss i Lærdal. Vi fikk servering på en koselig kafé, handlet i en koselig landhandel med matvarer fra nærmiljøet også fantastisk bakverk. Det var også et lite galleri som var åpent. Hotellet serverte også småretter. En riktig koselig dag i et trivelig gammelt miljø.

Takk, Vic55_13
Anmeldt 19. mai 2017 via mobile enheter

..noen minutter og du får oppleve en idyll av 1900-talls historie og hus ved munningen av Lærdalselva.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, larsj898