Sjarmerende besøk med gode smaker!

Anmeldt 15. juli 2021
196lenes
Må besøkes - fantastisk

Her må dere stoppe, folkens! Fantastiske lokale produkter - alt fra (d)rømmegrøt til... les mer

Anmeldt 4. august 2020
eWILVANG
Oslo, Norge

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Kvalitet på hele opplevelsen! Nydelige vaffelstruller med brunost og bær, og grei rømmegrøt,-tips; neste gang bør kunden selv bestemme mengden sukker&kanel. Eller nydelig bakverk,-fra brød til skoleboller! Anbefaler en stopp for å støtte lokale ildsjeler!!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 196lenes
Anmeldt 25. mai 2021 via mobile enheter

Dette sjarmerende stedet kan jeg varmt anbefale. Tradisjonsrik servering og koselig sted. Vafler med brunost og bær var helt nydelig, og ikke minst fantastisk brunost!

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, reiselystvestlending
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Her må dere stoppe, folkens!
Fantastiske lokale produkter - alt fra (d)rømmegrøt til bakevarer.

Kanelsnurrene er i klasse for seg - luftige og sprø.
Rømmegrøten ble kjøpt med og tilberedt på hytta - nydelig.
Vaflene med frukt og brunost får du ingen andre steder. Espressobollen smakte fortreffelig på fjelltur. Utfordringen er at min bedre halvdel bruker deres kanelsnurrer som målestokk mot alt annet nå...

Betjeningen er unge og trivelige - fantstisk service.
I morgen reiser vi tilbake og handler mer - nå skal også den lokale brunosten til pers.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, eWILVANG