“Verste McDonaldsen, sorry😳”

Legg det til.
McDonalds Sørum
Vurdert som nr. 4 av 5 Restauranter i Skedsmokorset
Anmeldt 13. juli 2021

Venta i 15 min bare for å få en mcflurry og cola zero. De glemte bestillingen min eller sletta den fra skjermen. Etterhvert spurte jeg de og forklarte, så fikk jeg den- men mcflurryen var misforma. Jeg fikk ikke mcflurry med Oboy jeg fikk ObOY mEd MCFLuRry. Porsjonen var også mindre enn vanlig. Dååårlig gjort

Takk, hannabek
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Fikk ikke det jeg bestilte, tok 15 min, og jeg var den eneste kunden i butikken. Åpner ikke etter åpningstidene som står utenfor restauranten. Dra heller til Burger King på Skedsmo!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, vidussans
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Var mat på gulvet fra vegg til vegg... Alle bordene var grisete og det var flere fluer her på utedassen på hytta

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, kristofferp2014

Reisende som så på McDonalds Sørum, så også på

Skedsmokorset, Skedsmo

Har du vært i McDonalds Sørum? Del dine erfaringer!