“Flott men rotete service”
Anmeldelse av Firenze 2020

Firenze 2020
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Skedsmokorset
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble meget godt tatt imot… 4 ganger. Ingen hadde oppfattet at andre hadde tatt oss imot. Hva med egne stasjoner? Mye virrvarr med hyggelige ansatte som ville ta bestilling. Gang på gang. Fikk mat. Særdeles skuffende pizza. Det var nok ost på min ene pizza til å betjene 3 pizzaer på italiensk restaurant . Her bør restauranten tenke opplæring og varekost. Pizzaen var som sagt skuffende, og det ble «oppfattet» 2 ganger der 2 forskjellige servitører spurte hvordan det smakte. Begge fikk samme litt beskjedne svar, men hun ene responderte; å ja litt mye ost, det har vi hørt før.

Flere servitører kom og tilbydde noe ekstra å drikke, men vi hadde jo en flaske vin, så der var vi dekket.

Alt i alt. Meget god service. Meget dårlig på organisering. Medium minus på mat.

Jeg slapp å betale for pizzaen. Jeg spiste 1/5, fordi jeg var så sulten

Takk, Lillywhite2go

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Personalet går gjennom restauranten forbi bordet vårt og ut for å røyke. Lukter ikke godt og ikke håndvask, rett bak disken igjen.

Takk, 34anjas
Anmeldt 7. juli 2021

Beste måltidet jeg og mine venner har hatt på lenge. Nydelig mat og drikke, veldig gode drinker. Anbefaler også Celine som servitør.

Takk, moam488
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Kombinasjonen av god mat, fantastisk service- og ikke minst nydelig atmosfære- skal man lete lenge etter.

Autentisk italiensk mat laget italienske kokker. Her ble vi faktisk tatt imot og ble allerede godt kjent med servitøren og kokkene. Med andre ord her følte vi oss godt tatt imot.

Vi kommer lett tilbake! Tusen takk.

Takk, mohammedaX8902WH
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Maten smakte helt fantastisk. Nydelig service spesielt fra Celine som jobber på Firenze. Veldig service innstilt og tok oss godt imot.

Takk, Hassan A

Reisende som så på Firenze 2020, så også på

Skedsmokorset, Skedsmo

Har du vært i Firenze 2020? Del dine erfaringer!