“Rotete opplevelse og kjedelig mat”
Anmeldelse av Firenze 2020

Firenze 2020
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Skedsmokorset
Anmeldt 14. september 2021

I utgangspunktet veldig hyggelig restaurant som overhode ikke hadde dagen sin da vi var på besøk.
Rotete service hvor 3 forskjellige servitører delte på å håndtere bordet vårt, hvilket førte til at det ikke var noe system på rydding og påfyll av drikke. De fleste av oss bestilte kveite, som ble anbefalt av servitør. Dette var en intetsigende tallerken i brunt/beige-toner. Brune poteter, beige saus (også over grønnsakene) og stekte (tørre) kveite biter på toppen, ikke noe farger som pyntet opp. De som bestilte pizza fikk maten sin først når de med kveite hadde spist opp sin mat og i tillegg syntes de at den var for sterk.

Servitør jobbet i tights av typen sort sykkelbukse, som var så gjennomsiktig da hun bøyde seg at man så lappen inne i buksen. Syns ikke det passet seg på en restaurant.

Dette er et sted vi desverre ikke kommer tilbake.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Opcline

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Først vil jeg bare si at vi har vært her mange ganger og er alltid fornøyde. Nesten.
Så til Pasta Carbonara som vi har hatt flere ganger tidligere og som har vært den beste jeg har fått på restaurant.
Men i dag, en gedigen skuffelse. Pasta som flyter rundt i tynn fløtesaus med brent bacon til. Og det stekebacon type som brukes til frokosten.
Jeg klager ikke men sier selfølgelig fra til betjeningen som er forståelsesfull.
Grunnen til at jeg spiser opp og betaler, er at jeg vil spise med resten av selskapet og ikke alene.
Så generelt, en flott lokal restaurant som vi liker godt og vil anbefale 100%, og vi kommer snart igjen.

Takk, Seigmann
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble meget godt tatt imot… 4 ganger. Ingen hadde oppfattet at andre hadde tatt oss imot. Hva med egne stasjoner? Mye virrvarr med hyggelige ansatte som ville ta bestilling. Gang på gang. Fikk mat. Særdeles skuffende pizza. Det var nok ost på min ene pizza til å betjene 3 pizzaer på italiensk restaurant . Her bør restauranten tenke opplæring og varekost. Pizzaen var som sagt skuffende, og det ble «oppfattet» 2 ganger der 2 forskjellige servitører spurte hvordan det smakte. Begge fikk samme litt beskjedne svar, men hun ene responderte; å ja litt mye ost, det har vi hørt før.

Flere servitører kom og tilbydde noe ekstra å drikke, men vi hadde jo en flaske vin, så der var vi dekket.

Alt i alt. Meget god service. Meget dårlig på organisering. Medium minus på mat.

Jeg slapp å betale for pizzaen. Jeg spiste 1/5, fordi jeg var så sulten

Takk, Lillywhite2go
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Personalet går gjennom restauranten forbi bordet vårt og ut for å røyke. Lukter ikke godt og ikke håndvask, rett bak disken igjen.

Takk, 34anjas
Anmeldt 7. juli 2021

Beste måltidet jeg og mine venner har hatt på lenge. Nydelig mat og drikke, veldig gode drinker. Anbefaler også Celine som servitør.

Takk, moam488

Reisende som så på Firenze 2020, så også på

Skedsmokorset, Skedsmo

Har du vært i Firenze 2020? Del dine erfaringer!