“Topp service og nydelig mat”
Anmeldelse av Firenze 2020

Firenze 2020
Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Skedsmokorset
Prisklasse: kr 40 - kr 320
Anmeldt 2. juli 2023 via mobile enheter

Suveren service, her blir du sett, av alle som er på jobb. Nydelig mat. Kan anbefale Carbonara, smakte fortreffelig. Skikkelig parmesan og masse sprøstekt bacon. Vi kommer tilbake. Greit prisnivå er det også.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Anne_K_1964

Anmeldt 22. mai 2023 via mobile enheter

For tre uker siden spiste min kone og jeg middag. Det ble dessverre en dårlig opplevelse med to meget middelmådige pastaretter. I dag spiste jeg pizza. Det blir dessverre lenge til neste gang. Det har etter min mening vært en svært stor nedgang i kvaliteten på maten siden oppstarten. Jeg skulle ønske jeg kunne anbefale stedet. Det gjorde jeg for tre år siden. Nå kommer ingen anbefaling fra meg.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Happiness15285375033
Anmeldt 17. mai 2023 via mobile enheter

Kjøttet er ekstremt godt, hilsen en kjøttkjenner, iflg min frue var calsonen av samme fabrikat og smakte nydelig,
Atmosfære er uten sidestykke med fantastisk personell

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Bent N
Anmeldt 14. april 2023

Firenze 2020 er et fantatisk spisested både for lunch og middag. I dag var det lunch for meg. God mat og veldig trivelig servitører. Jeg kommer igjen!

Dato for besøk: april 2023
Takk, Arnt Rikard A
Anmeldt 12. november 2022

Blide, hyggelige ansatte. Veldig god mat. Kjempekoselig atmosfære, fin restaurant. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: november 2022
Takk, Miramizz

Reisende som så på Firenze 2020, så også på

Skedsmokorset, Skedsmo

Har du vært i Firenze 2020? Del dine erfaringer!