“Anbefales masse”

Kjøkken: Norsk
God for: Forretningsmøter
God for: Forretningsmøter
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Har bare kjørt innom her tidligere men nå på overnatting med venner. Fin plass,rolig,stille og reint. Fin leilighet med liten altan der de kan sitte og sjå sola går ned mens du hører på forsiktig bøgeskvulp. Veldig rein og fin leilighet, senger ferdig oppredd og reint. Burde besøkes.

1  Takk, Kai T

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat, utrolig vakre omgivelser og hyggelig betjening. Kanskje den beste plassen på Vestlandet. Anbefales på det varmeste.

Takk, 866louisea
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Hadde en større familiesammenkomst her. Maten var meget god og personalet er meget hjelpsomme og gav god service. Anbefales

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Åsmund N
Anmeldt 14. juni 2021

Vi var seks våte motorsyklister som ønsket lunch. Det så litt håpløst ut da det tydeligvis var et bryllup der, men det ble ryddet plass til oss og vi fikk servert diverse retter som smakte fortreffelig, super service.

1  Takk, Oddk440
Anmeldt 16. august 2020

Fint sted helt i sjøkanten. Fine leiligheter med flott utsikt. Romfordelig var litt spesiell; 3 roms leiligheter med et tresengsrom, og et med en seng-. Spiste veldig god middag i restauranten. Flott sted for fjellturer, bowling og svømmehall i samme anlegget.

Takk, Anne Grethe L

Har du vært i Mobryggja AS? Del dine erfaringer!