“HELT NYDELIG! ”
Anmeldelse av Sushi Asia Giang

Sushi Asia Giang
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Råholt
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Tittelen sier alt! Drar hit veldig ofte grunnet veldig god mat, og veldig hyggelig betjening. Et av mine favorittsteder!

3  Takk, bjornarhoff

Anmeldt 14. november 2018

Bestilte peking suppe sashimi og annen sushi. Kvaliteten var utmerket, raskt servert og rimelige priser. Risen fin og fersk, og selvsagt fisken også. God tykkelse på fiskebitene. Stedet er jo ikke et upperclass spisested, men jeg koste meg med maten som bare det!
kaffe og sushi er vel ikke vanlig, men for oss nordiske folk er jo en kaffekopp til dessert ikke å forakte. Det har de dessverre ikke. Ellers over forventning

Takk, egbert777
Anmeldt 8. oktober 2018

Nydelig fersk mat. Servise er upåklagelig og rask of alltid med ett smil på lur.
Spiser der ofte!
Vi anbefale dette til både "Take Away" og spise på stedet.

1  Takk, morteni286
Anmeldt 31. august 2018

Meget bra utvalg i sushi og andre retter. Sushien er god, og personalet er hyggelig. Både take away og mulighet til å spise i restauranten. Lokalene fungerer helt greit til å sitte ned for å nyte maten.

Dato for besøk: august 2018
Takk, KalEl2005
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Maten kom raskt.Maten var nydelig og varm.Rent og fint sted. Vi koste oss.
Anbefales, vi kommer igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, trollkjerring

Reisende som så på Sushi Asia Giang, så også på

Har du vært i Sushi Asia Giang? Del dine erfaringer!