eDreams
  • Agoda.com
    kr 1 290
20.5 km fra Portør Pensjonat
Gratis parkering
Våre basseng er oppvarmet og åpne fra starten av juni til slutten av august.
    kr 1 460
Romservice
43.7 km fra Portør Pensjonat
Se flere hoteller i Stabbestad
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Vi fikk rom i annekset, det var mildt sagt spartansk og utrivelig. Resepsjonist viste ingen imøtekommenhet da vi ikke ønsket dette rommet. "Vi skiller ikke på rom i hovedhus og anneks ved bestilling" var svaret da vi sa vi ikke hadde booket rom i anneks. (det som heter "Hytte" ved bestilling er da ikke anneks men noe annet) Rommet luktet rart, hadde dårlig belysning (ikke mulig å ta på linser feks), og var utrivelig. Meget lytt mellom rommene. Vi bodde ved siden av det som er felles toalett m dusj. Vi lå og hørte på tissing, promping, snyting av nese og mer(!) hele natten igjennom. Meget utrivelig for oss og jeg vil anta også for de toalettbesøkende om de hadde visst dette! Sov meget lite. Klage til hotell på epost er ikke besvart. Det går jo ikke an å leie ut så dårlige rom! Vi kommer aldri tilbake.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, Tone E
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Vi var her for 6 år siden og ble så imponert over maten og stedet at vi ble i flere dager. Da vi kom tilbake nå var vi veldig spent, men våre forventninger ble fullt innfridd. En virkelig perle vi gjerne kommer tilbake til.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, jonrO8866CF
Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Hadde mitt første besøk her en nydelig påskedag, etter mine foreldre hadde anbefalt restauranten. Satte på terrassen som har en flott utsikt over en idyllisk hage. Lokalet er veldig koselig med et historisk preg. Betjeningen var veldig imøtekommende og dyktige. Bestilte en pizza og et påsketallerken og fikk maten etter kort tid. Begge deler smakte kjempegodt. Hadde en veldig fin kundeopplevelse. Blir ikke siste gangen vi spiser her. Restauranten er omringet av fine turområder så var en fin plass å spise før vi gikk oss en tur i området.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Taliza3
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Torsdag var vi 3 venner som skulle spise lunsj på Portør. To valgte dagens som var en type lakselasagne. Maten var ikke varm ,den var tørr og smaken var ikke god . Spiste ca halve . Servitøren spurte hvordan det smakte og vi sa det som det var . Hun beklaget det men sa at den brukte å være god og det var det . Etter ca 20 min blei jeg dårlig med diare og oppkast . Den andre fikk og mavesmerter . Synd med en sånn avslutning 3 en ellers fin dag .

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, I3668LAanonym
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

To kjærestepar på tur i nydelige Portør. Vi kom på fredag ettermiddag til konsert i bakhagen til pensjonatet med Ole Paus. Koselig og avslappet stemning med servering. Anbefales!! (Litt vansker med å finne parkering og greit å ta med campingstol, anbefales å komme tidlig!)

Første natten lå vi i et bygg utenfor pensjonatet. Anbefales ikke. Lav standard. I tillegg var det felles do m /dusj som var blitt brukt til konsertens tissetrengte gjester, så ikke så veldig delikat utover kvelden.

Neste natt lå vi i pensjonatet. Det var veldig koselig. Enkelt det også, men rent og pent med gode senger. Felles do/dusj her også, men denne var bedre enn utevarianten.

På lørdag ble det frokost på terrassen. Minste utvalg jeg hittil har sett, men det som ble satt frem var ok standard på. Svært enkel frokost, men i hyggelige omgivelser. Kaffe i hagen i strålende penvær!

På lørdag kjørte vi til Kragerø og brukte dagen der. Helt fantastisk! Det ble middag på pensjonatet. God mat og hyggelig betjening.

Søndag ble solbading på svaberg. Helt fantastisk!! 😀

Dato for oppholdet: juli 2018