Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste lunsj i bakhagen. Omgivelsene var idylliske og pizzaen var den beste vi har smakt i Kragerø-området denne sommeren. Rabarbarapaien var ekte hjemmelaget kvalitet og smakte nydelig. Hyggelig og imøtekommende betjening. Vi kommer tilbake!

Takk, Voyager17827976251
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Vi bestilte blåskjell og fiskesuppe. God på smak. Hyggelig betjening. Maten kom raskt. Fiskesuppen kostet 279.- og jeg telte 9 blåskjell og tre små fiskestykker. Fine omgivelser. Litt større porsjoner så kan dette bli bra vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Arve K
Annika Sörell, Daglig leder på Portør Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2021

Hei! Jeg trur det var fiskegryten vår dere spiste, ikke fiskesuppen. Fiskegryten serveres på kvelden og koster 279,- Vi har en kremet fiskesuppe på lunsjen som koster 219,- Fiskegryten pleier å være ganske stor og mettende, men jeg skal ta det videre til kjøkkenet at du opplevde den som liten. Takk for tilbakemelding, og velkommen tilbake!

Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

Vi var på en kjøretur i området portør/Kragerø. Leste om restauranten på nettet og tenkte det var verdt et besøk. Idylliske omgivelser og flott sted. Men dessverre ble vi veldig skuffet over maten og lunsjen vi hadde der. Vi ble tatt imot av en servitør som helt sikkert ville oss vel, men hadde lite å by på. Vi bestilte pizza og ventetiden var helt innafor. Pizzaen var fryktelig kjedelig og bar preg av billige råvarer, men det skal sies at bunnen var sprø slik en sånn pizza bør være. Lokalet var kaldt og utrivelig med mye støy selv om det var få gjester. Veldig synd med tanke på at det har så mye potensiale og sjarm.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, 239camillat
Annika Sörell, Daglig leder på Portør Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2021

Det var kjedelig at høre at verken maten eller lokalet falt i smak. Nå vet jeg ikke helt hvilken dag dere var her. Men menyen på lørdager og søndager er: pizza, et smørbrød, fiskesuppe, entrecote og fersk fisk (denne helgen var det ørret med sandefjordsmør og agurksalat) Kanskje dette oppleves som "lite å by på..? Det er helt i begynnelsen av sesongen og vi har derfor en litt mindre meny enn det vi har om sommeren. Men vi syns at med pizza, smørbrød, en suppe, en fiskerett og en kjøttrett så er det ikke så lite å velge på likevel. Vi har ikke fått mange klager på pizzaen, men vi tar det til oss at den opplevdes som kjedelig av dere. Forklar gjerne hvordan lokalet vårt opplevdes som utrivelig, sånn at vi kan gjøre noe med det.

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Middag med venner i flott atmosfære. Hyggelig betjening. Raskt ute med meny og mottak av drikke bestilling. Stedet var relativt fullt. Men maten kom i løpet av kort tid. Vi hadde to ulike pizza. Begge veldig bra på smak. Uten tvil en plass vi kommer til å benytte flere ganger i ferien.

1  Takk, toreriks2018
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Vi fikk rom i annekset, det var mildt sagt spartansk og utrivelig. Resepsjonist viste ingen imøtekommenhet da vi ikke ønsket dette rommet. "Vi skiller ikke på rom i hovedhus og anneks ved bestilling" var svaret da vi sa vi ikke hadde booket rom i anneks. (det som heter "Hytte" ved bestilling er da ikke anneks men noe annet) Rommet luktet rart, hadde dårlig belysning (ikke mulig å ta på linser feks), og var utrivelig. Meget lytt mellom rommene. Vi bodde ved siden av det som er felles toalett m dusj. Vi lå og hørte på tissing, promping, snyting av nese og mer(!) hele natten igjennom. Meget utrivelig for oss og jeg vil anta også for de toalettbesøkende om de hadde visst dette! Sov meget lite. Klage til hotell på epost er ikke besvart. Det går jo ikke an å leie ut så dårlige rom! Vi kommer aldri tilbake.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, Tone E