Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

God og bra Service, Rekesmørbrødet og Fiskesuppen var særs godt, italiensk spekeskinke pizza helt ok (ferdig bunn?). God kaffe Alt i alt - en meget god opplevelse: kan anbefales, verdt et besøk: verdens vakreste lokasjon...(litt dyrt!)

Takk, 841p_ln
Anmeldt 19. juli 2021

Vi leide en av de nye Vju hyttene i to døgn i juli.
Det var på en de varmeste dagene der.
Selve stedet er utrolig idyllisk , vakkert Og helt unikt.
Vju hytta lå rett utenfor selve restauranten og vi fikk med oss et par gratis konserter . Bonus var det og god stemning. Vi var 4 voksne og et lite barn.

Vju hytta kommer jeg ikke til å anbefale til noen andre da det var for mange mangler og overpriset.
Det var ikke noe form for AC i hytta , noe som gjorde det helt uutholdelig å sove der i varmen. Det var maur i hytta som vi sa fra om og det kom noen med et middel som gjorde det bedre. Rett utenfor hytta bar det tydelig preg av er hastverk for å få leid ut i tide . Brune busker og beskjæringer. Noen vonde , gamle og slitte utestoler så en burde hatt med egne . Beliggenheten til den andre Vju hytta foran oss hadde mye penere uteområde og beliggenhet enn den vi hadde. Misvisende bilder på nettet. Se til at du i allefall ber om den som er nærmest vannet.
Allerede dag 2 så ble det tomt for varmt vann i dusjen . Vannet ble heller aldri ordentlig kaldt til å drikkes. Det var en knirkete og ustødig trapp som var laget inn til hytta.
Det står at det er plass til 4 voksne i Vju hytta men den er desidert mest beregnet for kun 2 stk.
Prikkene er kun fylt ut i forhold til selve hytta og tilhørende uteområdet . Vju hytta i seg selv er et kult bygg utvendig og innvendig .

Takk, 911monaf
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Selve pensjonatet med servering av mat helt topp! Svabergene nedenfor perfekt for bading og sol. Maten aldeles nydelig. Leiligheten helt grei litt gammelt og slitt men for noen dager helt ok. Kort vei til sjøen for bading. Ta ned mat og drikke så slipper man og kjøre ut for å handle og man kan bare nyte dagene. Stille og rolig uten alt for mye folk!

Romtips: Godt med parkering
Takk, Roving59629848878
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste lunsj i bakhagen. Omgivelsene var idylliske og pizzaen var den beste vi har smakt i Kragerø-området denne sommeren. Rabarbarapaien var ekte hjemmelaget kvalitet og smakte nydelig. Hyggelig og imøtekommende betjening. Vi kommer tilbake!

Takk, Voyager17827976251
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Vi bestilte blåskjell og fiskesuppe. God på smak. Hyggelig betjening. Maten kom raskt. Fiskesuppen kostet 279.- og jeg telte 9 blåskjell og tre små fiskestykker. Fine omgivelser. Litt større porsjoner så kan dette bli bra vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Arve K
Annika Sörell, Daglig leder på Portør Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2021

Hei! Jeg trur det var fiskegryten vår dere spiste, ikke fiskesuppen. Fiskegryten serveres på kvelden og koster 279,- Vi har en kremet fiskesuppe på lunsjen som koster 219,- Fiskegryten pleier å være ganske stor og mettende, men jeg skal ta det videre til kjøkkenet at du opplevde den som liten. Takk for tilbakemelding, og velkommen tilbake!