“Komisk mat opplevelse”

Kjøkken: Norsk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Buffet, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 13. november 2018

Fullstendig tom restaurant og fikk beskjed om at det var dumt at jeg ikke hadde bestilt bord. Var fristet til å spørre om servitøren tullet men ingen ting tydet på det. Bestilte en Ravioli - og det var en selsom opplevelse. Kald pasta og naturligvis kaldt fyll - en mikset salat blanding i mengder. Tipper Bama sender takkekort en gang i måneden med tanke på råvare forbruk. Komisk og overpriset mat. Det beste med middagen var uten tvil vinen, men det ble med ett glass.

Takk, ugurd971

1923 av 32 anmeldelser

Anmeldt 1. august 2018

På menyen sto det blant annet pizza. Hvorfor deler servitøren ut denne menyen uten å si fra om at de faktisk ikke serverer pizza?Hva er vitsen med en meny da? Pizza var det først mulig å få om kvelden, ikke til lunsj.

Utvalget på menyen var lite. Det som ble servert smakte greit, men det var ikke noe ekstraordinært eller spesielt ved det. Og da blir prisene for stive.

Vi hadde ventet oss mye mer av en restaurant på et sted som dette.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kjetildyb
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Maten, atmosfæren, betjeningen var helt grei og alle 5 ved bordet var fornøyd. Men en burger, en salat, 4 pizza & 2 desserter var hele meny’en? Vi syns den var alt for liten til et slik sted.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 490linew
Anmeldt 10. april 2018 via mobile enheter

Maten er helt ok, men ingen spesiell opplevelse. Mye folk og trang buffé. Maten er lite spennende og det blir ofte tomt.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 105alidal
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Virker ikke som det er faglært personell som tilbereder maten. Skuffet over antall alternativer og kvalitet.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Mortenleander

Har du vært i Kragero Resort Restaurant? Del dine erfaringer!