“Fiske suppe”

Kjøkken: Norsk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Buffet, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Kjempe god fiske suppe på resturange/baren til kragrø spa :) rolig musikk , hyggelig folk som jobber her

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Tom Inge D

2024 av 35 anmeldelser

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

For meg med diverse allergier er den en glede og en fryd hver gang jeg kan gå ut å spise uten å bli syk! Når jeg kan gjøre det en hel helg, alle måltider; da er det merkedag! All ære til restauranten på Kragerø resort som leverte mat som holdt meg frisk hele helgen! Så takk!
For deg som lurer så er jeg den heldige vinner av allergier: gluten, hvete, laktose, ananas, alle typer løk. Også kjent som IBS...

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, RenateT656
Anmeldt 13. november 2018

Fullstendig tom restaurant og fikk beskjed om at det var dumt at jeg ikke hadde bestilt bord. Var fristet til å spørre om servitøren tullet men ingen ting tydet på det. Bestilte en Ravioli - og det var en selsom opplevelse. Kald pasta og naturligvis kaldt fyll - en mikset salat blanding i mengder. Tipper Bama sender takkekort en gang i måneden med tanke på råvare forbruk. Komisk og overpriset mat. Det beste med middagen var uten tvil vinen, men det ble med ett glass.

Takk, ugurd971
Anmeldt 1. august 2018

På menyen sto det blant annet pizza. Hvorfor deler servitøren ut denne menyen uten å si fra om at de faktisk ikke serverer pizza?Hva er vitsen med en meny da? Pizza var det først mulig å få om kvelden, ikke til lunsj.

Utvalget på menyen var lite. Det som ble servert smakte greit, men det var ikke noe ekstraordinært eller spesielt ved det. Og da blir prisene for stive.

Vi hadde ventet oss mye mer av en restaurant på et sted som dette.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kjetildyb
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Maten, atmosfæren, betjeningen var helt grei og alle 5 ved bordet var fornøyd. Men en burger, en salat, 4 pizza & 2 desserter var hele meny’en? Vi syns den var alt for liten til et slik sted.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 490linew

Har du vært i Kragero Resort Restaurant? Del dine erfaringer!