“Meget god mat og god service”
Anmeldelse av Matfatet

Matfatet
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Brumunddal
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Hele familien fikk servert topp mat. Vi prøvde burger og ostesmørbrød og fjøl med div. Spesialiteter. Gode råvarer pent servert og fantastiske smaker

Takk, 949geirs

Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

Vi var på reisejobb til Brummundal, kanskje ikke verdens navlemen vi fant en liten cafe/ restaurant med navnet Matfatet. Veldig god mat og hyggelig betjening. Ønsker oss et sånt sted i Oslo

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 347ovep
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Vi trengte lunsj og fant dette gode stedet. Vi tok begge en salat med økologisk kylling, servert med brød og aioli, deilig! Fikk meg en stor kopp grønn te først, før vi avsluttet med kake og god espresso. Delikatessebutikk med servering. Kan anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, angelikasvdr
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Fint spisested med bra mat til en fornuftig pris. Vi prøvde burgeren deres som var veldig saftig og god. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Vegardj
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Bestilte matfat til ca 200 kr., og det viste seg å være en meget innholdsrik lunsjtallerken, nok for to personer. Lekkert lagt opp, og mange gode smaker.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, SveinD_12

Reisende som så på Matfatet, så også på

Brumunddal, Ringsaker kommune
Brumunddal, Ringsaker kommune

Har du vært i Matfatet? Del dine erfaringer!