“Tragisk !”

Legg det til.
Peppes Pizza Brumunddal
Vurdert som nr. 7 av 7 Restauranter i Brumunddal
Anmeldt 21. august 2021

Dårlig service fra man kommer inn til man går. Man kan jo lure på om man vil ha gjester…. Tenker det er enn grunn ril at d ikke er gjester der,når man føler at man er til bry fra man kommer inn……

Takk, MortenM417
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi har flere besøk med barnebarn på Peppes i Brumunddal. Det hyggelige lokaler, alltid god pizza og super service. Vi kommer definitivt igjen.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 598maritl
Anmeldt 11. mai 2019 via mobile enheter

Denne pizzaen smakte klart bedre enn man normalt forventer fra Peppes eller konkurrerende restauranter. Nydelig bunn, smakfull saus og topping. Toppkarakter til denne pizzaen.

Prøvde også hvitløksbrød, som var gode. Men det var pizzaen som utmerket seg.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, Comfort_cruiser
Anmeldt 12. mars 2019 via mobile enheter

Bestilte bord sammen med et vennepar for å besøke dette nye stedet.
Hyggelige omgivelser, blide ansatte og god mat.
Dessverre ble det litt lang ventetid på maten, men servitøren holdt oss informert om dette.
Det var mye take away denne dagen, så det ble endel ventetid i restauranten.
Da maten kom smakte den helt topp.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, May L

Reisende som så på Peppes Pizza Brumunddal, så også på

Brumunddal, Ringsaker kommune

Har du vært i Peppes Pizza Brumunddal? Del dine erfaringer!