ZenHotels.com
FindHotelUSD 112
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell ved Mjøsas bredder.
Litt vanskelig i finne rett inngangsparti når man kommer med bil.
Rommene fine, godt renhold og en fin lounge.
Restaurant/frokostområdet var oversiktelige og greit.
Når parken utenfor hotellet blir ferdig vil dette bli et praktanlegg.

2  Takk, kolbj_rnl966
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ble veldig skuffet over maten. Bestilte pastasalat med reker. Rekene var salte pillede boksreker og ikke ferske reker som jeg hadde forventet til den prisen. Fetaosten var også ifra glass og heller ikke fersk. Det smakte bare salt. Brødet som ble servert ved siden av var gammelt og tørt.. alt i alt en dårlig matopplevelse, og hit drar vi ikke igjen.

Takk, Tonje K
Anmeldt 12. juli 2020

Et moderne og flott hotell langs E6 i Brumunddal.Flotte rom med fantastisk utsikt over Mjøsa og Mjøsparken. Vi booket et «panoramarom», som er noe større og plassert i hjørnet av hotellet. Det var god plass på rommet, og hotellet ordnet med seng til 2-åringen vår som var med på tur. Fordelen med dette rommet var at du får noe mer plass til barnesengen. Personalet på hotellet var svært hyggelige og vi følte oss godt i varetatt under vårt opphold. Det er også godt tilrettelagt for barn, med lekekrok ved restauranten og lekeapparater utendørs. Parkering utenfor hotellet var gratis, og via Fortum sin app fikk vi også tilgang til lading for El-bil/plug-in for 3kr pr KW.

Vi spiste middag i restauranten på kvelden, og også der opplevde vi svært god service. Maten var av ok kvalitet. Et helt greit måltid, med noe forbedringspotensiale. Vi fikk informasjon om at menyen var endret noe ifm COVID19 som kan ha innvirket på dette.

Alt i alt var vi veldig fornøyde med vårt opphold på hotellet og anbefaler en natt eller to på det varmeste!

Romtips: Panoramarom gir en fantastisk utsikt i hjørnet av hotellet
Takk, 131petterw
Anmeldt 15. juni 2020

Veldig fresh, lyst og nordisk interiør med høyt under taket! Flott og majestetisk bygg med flott utsikt over Mjøsa, og det er et lite lekeområde ute tilknyttet hotellet. Men ellers er hotellet så nytt så det er ikke helt ferdig utendørs. Hyggelig betjening.Hotellet ligger veldig nær E6.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 25. februar 2020 via mobile enheter

Nyåpnet og imponerende bygg. Fantastisk utsikt og store fine rom. God frokost og god mat. Området rundt hotellet var ikke ferdig bygd. Service var ok minus. Dem var ny i resepsjonen og virket litt nye. Rent og pent. Anbefale å bo der.

Dato for oppholdet: mars 2019
1  Takk, ollorentzen