FindHotelUSD 113
CheapTicketsUSD 149
Anmeldt 14. september 2020

Maten er ikke bra a la karte !, frokosten er standard . Søndag og ikke noen rundstykke bare 3 slags oppstekt brød . Eggerøre er ikke vanskelig og lager fersk av egg og ikke bruke eggemassen . Stekte egg fant vi tilfeldig under en lokk . Vi var veldig skuffet over a la karte maten . Øl koster samme pris om du kjøper fatøl 0,5 liter for over 100 kr eller en flaske 0,33 !!??

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Dirk V
Anmeldt 13. september 2020

Deilige senger, og for en flott utsikt .Nydelig frokost og middag. Nydelig område å gå tur i. Flott å se på Mjøsa. Anbefales på det sterkeste. Personale var hyggelige og oppmerksomme.Ingenting negativt å si om noe.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, karenfors
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Middag med familien en rolig fredag ettermiddag i sommerferien. Rask servering og god mat til en passelig pris. Besøk stedet tidligere, hyggelig ansatte og god service. Vakkert sted, fine omgivelser og pen utsikt. Fem av fem!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Ingeborgbk
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell ved Mjøsas bredder.
Litt vanskelig i finne rett inngangsparti når man kommer med bil.
Rommene fine, godt renhold og en fin lounge.
Restaurant/frokostområdet var oversiktelige og greit.
Når parken utenfor hotellet blir ferdig vil dette bli et praktanlegg.

2  Takk, kolbj_rnl966
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ble veldig skuffet over maten. Bestilte pastasalat med reker. Rekene var salte pillede boksreker og ikke ferske reker som jeg hadde forventet til den prisen. Fetaosten var også ifra glass og heller ikke fersk. Det smakte bare salt. Brødet som ble servert ved siden av var gammelt og tørt.. alt i alt en dårlig matopplevelse, og hit drar vi ikke igjen.

Takk, Tonje K