Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 20. juli 2021

Hotellet var spennende utvendig, og vi hadde litt høye forventninger. Men ble veldig skuffet da vi kom inn på rommene. Veldig synd at det ikke er brukt større vindusflater med slik en fin utsikt. Så det skuffet meg litt mye, rommene var ikke noe særlig. Frokosten var grei nok, men bare det. Trekker og ned at det var en byggeplass, og biler måtte parkeres på en gruset grusveg som støvet mye. Og vanskelig å finne ledig plass.

Romtips: Tror de fleste rom var like
Takk, Persteinskog
Anmeldt 2. juli 2021

Hotellet ligger midt på en byggeplass, så regn med bråk fra tidlig morgen hvis du er her på ukedager. Spektakulær utsikt over Mjøsa hvis du bestiller panorama-rom (hjørnerom med stort vindu nesten ned til gulvet). Vinduet på den andre siden av rommet var dekket av den store tre-drageren som går diagonalt gjennom bygget. Stort minus for automatisk solskjerming som styres sentralt. Fikk ikke nyte utsikten før etter kl. 19 da sola gikk rundt hjørnet. Burde vært styring i hvert enkelt rom.

Ellers fresht og moderne skandinavisk design på rom og møbler. Deilig bad med regndusj. Gode Jensen-senger, men savnet ekstra puter.

Spiste deilig middag i restauranten, ganske dyrt men god kvalitet på maten og hyggelig personale. Frokosten var helt grei, vanlig utvalg varm og kald mat.

Romtips: Panorama-rom for utsikt til Mjøsa. Rommene på andre siden vender mot E6.
Takk, Mountain_08
Anmeldt 22. juni 2021

1 natts overnatting. Flott rom ,fin utsikt og nydelig frukost. Et av de beste hotellene jeg har besøkt. Kommer gjerne igjen ved en annen anledning, Vi var 3 voksne på rommet og det var god plass. Rent og fint

Takk, monsemann123
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Vi hadde leid suiten i 15. etasje og fire andre rom for familien. Vi opplevde hyggelig mottagelse, god middag med dessert og frokostbuffet som ga oss» storbyferieopplevelse»! Takk for rt hyggelig opphold!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, kristianeb2015
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Bodde ikke på hotellet,- men skulle ha lunch. Ingen Covid19 hensyn her !!! Ingen servitører med munnbind,- ingen sporing registrering, og lite hyggelig mannlig servitør ( eller alt mulig mann???). Når vi endelig fikk servering var maten ok.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, thort772