Orbitz.com
Priceline
Travelocity
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde store forventninger til dette hotellet. Helt nytt hotell og fin utsikt over sjøen ved siden av. Betjeningen og selve hotellet var veldig bra. Frokosten var grei, men det kunne bli litt trangt rundt der en henter mat. Det som gjør at jeg gir terningkast 1 er edderkopper. Der var helt ekstremt med edderkopper på hotellet. Alle vinduer var fulle av spindelvev og store edderkopper. Når vi kom på de 2 rommene vi hadde leid måtte vi fjerne minst 8 store edderkopper som satt rundt i rommet. Når min datter hadde lagt seg så kom det 2 stk krypende opp i sengen hennes og da var det nok. Vi måtte finne et annet rom. Selv oppe på taket der utsiktspunktet var måtte vi gå igjennom spindelvev. Hotellet har et kjempeproblem og dette har også vært nevnt i aviser også, men når vi bestilte så sa de ikke noe om dette problemet. De som synes edderkopper er litt ekkelt å ha i senga bør finne et annet hotell. Dersom hotellet får ryddet opp i dette så vil de få en bedre score av meg, men etter denne natten så drar jeg ikke hit igjen.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, jolleAremark
Anmeldt 20. juli 2021

Hotellet var spennende utvendig, og vi hadde litt høye forventninger. Men ble veldig skuffet da vi kom inn på rommene. Veldig synd at det ikke er brukt større vindusflater med slik en fin utsikt. Så det skuffet meg litt mye, rommene var ikke noe særlig. Frokosten var grei nok, men bare det. Trekker og ned at det var en byggeplass, og biler måtte parkeres på en gruset grusveg som støvet mye. Og vanskelig å finne ledig plass.

Romtips: Tror de fleste rom var like
Takk, Persteinskog
Anmeldt 2. juli 2021

Hotellet ligger midt på en byggeplass, så regn med bråk fra tidlig morgen hvis du er her på ukedager. Spektakulær utsikt over Mjøsa hvis du bestiller panorama-rom (hjørnerom med stort vindu nesten ned til gulvet). Vinduet på den andre siden av rommet var dekket av den store tre-drageren som går diagonalt gjennom bygget. Stort minus for automatisk solskjerming som styres sentralt. Fikk ikke nyte utsikten før etter kl. 19 da sola gikk rundt hjørnet. Burde vært styring i hvert enkelt rom.

Ellers fresht og moderne skandinavisk design på rom og møbler. Deilig bad med regndusj. Gode Jensen-senger, men savnet ekstra puter.

Spiste deilig middag i restauranten, ganske dyrt men god kvalitet på maten og hyggelig personale. Frokosten var helt grei, vanlig utvalg varm og kald mat.

Romtips: Panorama-rom for utsikt til Mjøsa. Rommene på andre siden vender mot E6.
Takk, Mountain_08
Anmeldt 22. juni 2021

1 natts overnatting. Flott rom ,fin utsikt og nydelig frukost. Et av de beste hotellene jeg har besøkt. Kommer gjerne igjen ved en annen anledning, Vi var 3 voksne på rommet og det var god plass. Rent og fint

Takk, monsemann123
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Vi hadde leid suiten i 15. etasje og fire andre rom for familien. Vi opplevde hyggelig mottagelse, god middag med dessert og frokostbuffet som ga oss» storbyferieopplevelse»! Takk for rt hyggelig opphold!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, kristianeb2015