Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
TripadvisorUSD 135
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Mye bra her: Vakker arkitektur. Til og med tregulv i dusjen. Nydelig. Grei frokost. Bra restaurant.
Vi reagerte på servicenivået hos enkelte ansatte. Eksempel: Da vi kom satte vi oss i en stol i lobbyen. Den sto så nærme veggen at «Emergenct»-alarmen slo seg på. Vi sa selvfølgelig umiddelbart i fra til en ansatt som sto ved resepsjonen. Antar han henter noen, for plutselig kom det en dame bort til oss og kjeftet. Jeg trodde det var fordi vi ved et uhell hadde utløst alarmen, Neida - fordi vi hadde gitt beskjed til feil person: Dere kan ikke si i fra til han, han er servitør. Dere må si i fra til noen som kjenner bygget. Servitørene vet ikke hvordan man slår sv alarmen. Hallo - gjestene vet jo ikke hvem som jobber med hva????
Du må heller ikke være redd edderkopper. Det kryr av dem i alle vinduer (Trehotell….). 27 feite edderkopper bare utenfor vinduet på rommet vårt. Jeg åpnet ikke vinduet den natten.

Takk, Geno65
Anmeldt 11. august 2021

Bygget er fantastisk og verdt besøket. Hadde hjørnerom i 9. etasje med vinduer to veier, men den automatiske solskjermingen ødela. Burde vært mulig å løfte for å nyte utsikten. Det fantastiske platået i 18.-19. var det gjort lite ut av. Utsikten var formidabel. Personalet var hyggelige. Frokosten var grei, men ikke mer. Ellers har kjøkkenet et laaaang vei å gå. Med et sånt prisnivå venter man bedre enn dette. Jeg fikk velge en ny rett etter å ha klaget min nød. Dette ble gjort på en hyggelig å profesjonell måte, men nivået på maten var lavt - prisnivået tatt i betraktning.

Romtips: Be om et panoramarom.
Takk, Byfrua
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde store forventninger til dette hotellet. Helt nytt hotell og fin utsikt over sjøen ved siden av. Betjeningen og selve hotellet var veldig bra. Frokosten var grei, men det kunne bli litt trangt rundt der en henter mat. Det som gjør at jeg gir terningkast 1 er edderkopper. Der var helt ekstremt med edderkopper på hotellet. Alle vinduer var fulle av spindelvev og store edderkopper. Når vi kom på de 2 rommene vi hadde leid måtte vi fjerne minst 8 store edderkopper som satt rundt i rommet. Når min datter hadde lagt seg så kom det 2 stk krypende opp i sengen hennes og da var det nok. Vi måtte finne et annet rom. Selv oppe på taket der utsiktspunktet var måtte vi gå igjennom spindelvev. Hotellet har et kjempeproblem og dette har også vært nevnt i aviser også, men når vi bestilte så sa de ikke noe om dette problemet. De som synes edderkopper er litt ekkelt å ha i senga bør finne et annet hotell. Dersom hotellet får ryddet opp i dette så vil de få en bedre score av meg, men etter denne natten så drar jeg ikke hit igjen.

Takk, jolleAremark
Anmeldt 20. juli 2021

Hotellet var spennende utvendig, og vi hadde litt høye forventninger. Men ble veldig skuffet da vi kom inn på rommene. Veldig synd at det ikke er brukt større vindusflater med slik en fin utsikt. Så det skuffet meg litt mye, rommene var ikke noe særlig. Frokosten var grei nok, men bare det. Trekker og ned at det var en byggeplass, og biler måtte parkeres på en gruset grusveg som støvet mye. Og vanskelig å finne ledig plass.

Romtips: Tror de fleste rom var like
Takk, Persteinskog
Anmeldt 2. juli 2021

Hotellet ligger midt på en byggeplass, så regn med bråk fra tidlig morgen hvis du er her på ukedager. Spektakulær utsikt over Mjøsa hvis du bestiller panorama-rom (hjørnerom med stort vindu nesten ned til gulvet). Vinduet på den andre siden av rommet var dekket av den store tre-drageren som går diagonalt gjennom bygget. Stort minus for automatisk solskjerming som styres sentralt. Fikk ikke nyte utsikten før etter kl. 19 da sola gikk rundt hjørnet. Burde vært styring i hvert enkelt rom.

Ellers fresht og moderne skandinavisk design på rom og møbler. Deilig bad med regndusj. Gode Jensen-senger, men savnet ekstra puter.

Spiste deilig middag i restauranten, ganske dyrt men god kvalitet på maten og hyggelig personale. Frokosten var helt grei, vanlig utvalg varm og kald mat.

Romtips: Panorama-rom for utsikt til Mjøsa. Rommene på andre siden vender mot E6.
Takk, Mountain_08