Expedia.comUSD 118
Orbitz.com
FindHotelUSD 128
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Hotellet holder til i verdens høyeste trebygning, som foruten hotellet også rommet kontorer og leiligheter. Rommene er rene og pene - vårt rom var i 11 etg og hadde utsikt over Mjøsa. Restauranten serverte veldig god mat. Absolutt verd et besøk.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, Bente1953
Anmeldt 22. august 2021

Lytt mellom rommene og etasjene. Hodeputa skal du få billig…Hvis man kan kalle det hodepute. Lukt av fukt på badet. Å ikke for å snakkke om alle edderkoppene i vinduene. Ikke rom service på lørdag. Generelt overrasket over standarden på ett så nytt hotell….. Frokost helt ok…..

Takk, MortenM417
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Når vi bestilte rom på dette hotellet, tenkte vi at det ville bli flott. Men nei…
Innsjekk gikk greit. Vi fikk beskjed om at man må velge tid for å spise frokost. Vi hadde bestilt et rom med utsikt og det fikk vi men ikke den utsikten vi hadde håpet på. Når vi kom på rommet, og kikket it av vinduet så vi flere spindelvev og store edderkopper. Vi dro for gardinene og tenkte så lenge de er utenfor, greit.
Selve rommet var helt ok men alt var av tre. Ikke særlig behagelig å sitte i de stolene. Sengene var gode og badet var greit.
Morgenen etter skulle vi gjøre oss klare til å spise frokost men plutselig oppdaget vi at det hang en stor edderkopp innenfor vinduet. Vi er begge ikke særlig glad i dem men dette er ikke greit. Vi gikk ned for å spise frokost og da la vi merke til at det var spindelvev og edderkopper overalt langs vinduene. Virkelig ekkelt!! Vi bestemte oss rett og slett for å dra hjem en dag tidligere. Når vi skulle sjekke ut, la resepsjonisten merke til at vi sjekket ut tidligere men hun spurte oss ikke hvorfor det. Merkelig!!
Altså, hvis du ikke liker edderkopper, ikke bo her!!!

1  Takk, Jenetur
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Mye bra her: Vakker arkitektur. Til og med tregulv i dusjen. Nydelig. Grei frokost. Bra restaurant.
Vi reagerte på servicenivået hos enkelte ansatte. Eksempel: Da vi kom satte vi oss i en stol i lobbyen. Den sto så nærme veggen at «Emergenct»-alarmen slo seg på. Vi sa selvfølgelig umiddelbart i fra til en ansatt som sto ved resepsjonen. Antar han henter noen, for plutselig kom det en dame bort til oss og kjeftet. Jeg trodde det var fordi vi ved et uhell hadde utløst alarmen, Neida - fordi vi hadde gitt beskjed til feil person: Dere kan ikke si i fra til han, han er servitør. Dere må si i fra til noen som kjenner bygget. Servitørene vet ikke hvordan man slår sv alarmen. Hallo - gjestene vet jo ikke hvem som jobber med hva????
Du må heller ikke være redd edderkopper. Det kryr av dem i alle vinduer (Trehotell….). 27 feite edderkopper bare utenfor vinduet på rommet vårt. Jeg åpnet ikke vinduet den natten.

Takk, Geno65
Anmeldt 11. august 2021

Bygget er fantastisk og verdt besøket. Hadde hjørnerom i 9. etasje med vinduer to veier, men den automatiske solskjermingen ødela. Burde vært mulig å løfte for å nyte utsikten. Det fantastiske platået i 18.-19. var det gjort lite ut av. Utsikten var formidabel. Personalet var hyggelige. Frokosten var grei, men ikke mer. Ellers har kjøkkenet et laaaang vei å gå. Med et sånt prisnivå venter man bedre enn dette. Jeg fikk velge en ny rett etter å ha klaget min nød. Dette ble gjort på en hyggelig å profesjonell måte, men nivået på maten var lavt - prisnivået tatt i betraktning.

Romtips: Be om et panoramarom.
Takk, Byfrua