“God lørdagsmiddag i Brumunddal”

Riyasat Indian Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Brumunddal
Anmeldt 7. august 2021

Vi hastet gjennom Brumunddal, sulten tok oss. Til alt hell havnet vi på denne indiske restauranten. Maten smakte fortreffelig. Anbefales

Takk, Godtvalg

Anmeldt 3. juli 2021

Jeg har spist på mange indiske restauranter i Norge, men en av de beste ligger altså i Brumunddal. Kokken har over 30 års erfaring fra en populær indisk restaurant i Oslo, og det smakes. Nanbrødet er usedvanlig godt, og det samme gjelder den hjemmelagde chutneyen. Vi hadde spesielle behov, men det var null problem - menyen ble tilpasset oss. Kjempegod service! Anbefales på det varmeste.

Takk, CraWea
Anmeldt 14. mai 2021

Kjempe god mat veldig hyggelig service
Kylling garlic tikka var kjempe god og ikke minst garlic naan abosult
Anbefales+++

Takk, H5533RLanilk
Anmeldt 12. mai 2021

Veldig god mat og bra service.. anbefales som ønsker å ha fin middag med familien eller venner..

Takk, sharahm2021
Anmeldt 8. mai 2021

Nydelig mat på indisk vis med mange nye inntrykk. Veldig hyggelig og serviceinnstilt betjening som gjerne kommer innom bordet og slår av en prat.

Takk, martinsK8744YS

Reisende som så på Riyasat Indian Restaurant, så også på

Brumunddal, Ringsaker kommune

Har du vært i Riyasat Indian Restaurant? Del dine erfaringer!