“Supert besøk”

Riyasat Indian Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Brumunddal
Anmeldt 22. september 2021

Vi var innom en tur for å smake på god indisk mat, og jammen leverte Riyasat til ypperste kvalitet! Super mat og super service! Absolutt noe å anbefale, vil definitiv besøke igjen!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 62sunnivan

Anmeldt 21. august 2021

Fantastisk god mat Etr å ha vært i India å spist der,kan dette ikke bli bedre. Eutentislk å god mat. Ypperlig service

Takk, MortenM417
Anmeldt 18. august 2021

Liker du indisk mat? Ja, da kommer du til å elske Riysat.
Utrolig deilig mat, godt drikke, og herlig betjening,
Å spise andre steder blir fort en nedtur etter dette.

1  Takk, PetterBrumunddal
Anmeldt 7. august 2021

Vi hastet gjennom Brumunddal, sulten tok oss. Til alt hell havnet vi på denne indiske restauranten. Maten smakte fortreffelig. Anbefales

Takk, Godtvalg
Anmeldt 3. juli 2021

Jeg har spist på mange indiske restauranter i Norge, men en av de beste ligger altså i Brumunddal. Kokken har over 30 års erfaring fra en populær indisk restaurant i Oslo, og det smakes. Nanbrødet er usedvanlig godt, og det samme gjelder den hjemmelagde chutneyen. Vi hadde spesielle behov, men det var null problem - menyen ble tilpasset oss. Kjempegod service! Anbefales på det varmeste.

Takk, CraWea

Reisende som så på Riyasat Indian Restaurant, så også på

Brumunddal, Ringsaker kommune

Har du vært i Riyasat Indian Restaurant? Del dine erfaringer!