Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Anmeldt 15. mai 2019 via mobile enheter

Flott sted for avdelingsmøte for 6 personer. Hyggelig atmosfære, god mat og veldig trivelig betjening. Passer utmerket til ca 10 personer. Overnatting i egne bygninger var helt topp. Ikke glem sjokolade fra egen sjokoladeproduksjon

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, YngveA
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Vi feiret vår mors 90 års dag på denne vakre gården. Vi var 4 søsken med følge og vår mor som skulle feires. Vi ankom lørdag til lunsj og fikk servert nydelig varm lunsj med sesongens grønnsaker. Dessverre var været litt dårlig, men vi koste oss med hyggelig prat og god vin i den gamle «koie» på gården. En vakker gammel liten bygning oppe på en liten høyde. Festmiddagen ble inntatt i hovedhuset. Der hadde de dekket på til oss i den eldste delen av huset. Utrolig vakkert! Vi fikk servert en nydelig 3 retters middag med varmrøkt ørret til forrett, helstekt indrefilet av okse til hovedrett og en nydelig dessert. Veldig god vin til alle rettene. Vi hadde bestilt en pakke med sjokolade som de produserer på gården (nydelig sjokolade) som vår mor fikk i gave ved middagen.Vi koste oss veldig og etter en god frokost på søndag reiste vi hjem igjen veldig godt fornøyd med oppholdet. Vi kjøpte med oss egg og poteter produsert på gården. Anbefaler dette stedet varmt. Nydelig mat, vakre omgivelser og svært hyggelig vertskap. Ta med hele familien her er det veldig barnevennlig!

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, solveigmidtkandalk
Anmeldt 20. juni 2016 via mobile enheter

Praktgård med personlighet, særpreg og utrolig god service. Vi hadde en fantastiskl god natt, fikk sett oss rundt og handlet i den koselige gardsbutikken. Vi skal tilbake hit, og vil absolutt anbefale Kvarstad. Vi handlet med oss fantastisk sjokolade til eget konsum og gaver til våre barn.

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, guttormf2015