Booking.comUSD 252
TripadvisorUSD 252
Priceline
eDreamsUSD 252
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

En utrolig dårlig opplevelse og kan absolutt ikke anbefale overnatting på dette hotellet.
Negativt:
- Skittent rom og følgelig lite koronavennlig. Både støvete, hybelkaniner, skjeggrester og hår på badet. Skikkelig ubehagelig.
- Det var kun 1 håndkle på badet
- Manglende snacks på rommet ved ankomst som vi hadde bestilt og betalt på forhånd. Dette var glemt.
- Vi fikk feil info om både frokost og middag. Feil info om tider og det var tydelig mangel på kommunikasjon mellom ansatte på hotellet og i restauranten.
- Skuffende frokost, veldig lite utvalg og lite mat generelt.
- Ikke fungerende heis
- området bærer preg av støy da uteområdet ikke var ferdig enda. (Burde fått info om dette ved booking)
- Store rotter utenfor hotellet. Fysj!

Dette hotellet er omtalt i boken «110 unike overnattinger i Norge» og vi hadde store forventninger til et fint opphold her. Dessverre hadde vi en dårlig opplevelse totalt sett og anser ikke dette som et unikt hotell det er verdt å besøke.

Takk, arthurt208
Ramme Fjordhotell, Daglig leder på Ramme Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Kjære gjest,

Takk for dere tilbakemelding. Vi beklager så mye at dere fikk denne opplevelsen ved besøk hos oss.
Vi håper at reduksjonen på romprisen hjalp litt på dette uheldige oppholdet.

Vår resepsjonist som fikk tilbakemeldingene deres ved utsjekk har tatt dette videre og forbedringer blir gjort.

Vi håper tross deres første besøk, at vi får mulighet til å ønske dere velkommen hit til oss igjen.

Ramme fjordhotell

Anmeldt 21. juli 2021

Jeg tror vi var der den første dagen de var åpne og det merkes, men takket være fantastisk positive ansatte ble dette positivt. Hotellrommene i seg selv er utradisjonelle, men passer inn i konseptet.
Maten var nydelig, både lunch og middag.

Romtips: Morsomt fordi det var tilknyttet Ramme gård og deres kulturelle og kortreist mat filosofi...
Takk, Thor-Erik G

Kjære Thor-Erik,
Takk for besøket og din tilbakemelding.
Vi håper å se dere på Ramme igjen!

Ramme fjordhotell

Anmeldt 7. juli 2021

Vi feiret bryllupet vårt på Ramme fjordhotell, og for en magisk opplevelse det ble. Det beste med hele opplevelsen var de svært hyggelige og engasjerte ansatte, som gjorde alt for å gi oss en flott aften. Det er et vakkert område, sengene var nydelige å ligge i, bygningene er imponerende og stemningen er unik. Frokosten var dessverre en skuffende opplevelse, men alt i alt er vi fornøyde og vil ha gode minner for livet. For en flott gjeng ansatte

Takk, Inakjo

Kjære Ina,

Takk for deres tilbakemelding og for at dere feiret den store dagen deres hos oss!
Vi ser frem til å se dere på Ramme igjen!

alle på Ramme fjordhotell

Anmeldt 18. oktober 2020

Hotellet og området rundt er fortsatt en byggeplass og preges av det. Mange funksjoner har midlertidige løsninger, feks er resepsjonen nå i restauranten. Få eller ingen innendørs fellesarealer utenom restauranten. Dette ble reflektert i prisen, 50% rabatt på romprisen nå. Vi var fire personer og fikk hvert vårt dobbeltrom i 2.etg, hjørnerom nr 204 og 206. Trappeadkomst til 2.etg. Rommene dekorert i romantisk viktoriansk? stil, gardin over sengegavl, blomster tapeter på vegger i lyse farger, porselensbrytere og stikk-kontakter i gammmel stil. Baderom i samme stil.
Her er det påkostet med mange detaljer. Men, romstørrelsen og møbleringen har noen svakheter. Både rom og bad er små, ingen plass til skrivepult eller lenestol. Ingen garderobeplass til å henge opp klær.
Høydepunktet var middagen om kvelden. En fabelaktig kokk som leverte! Vi hadde en tre-retters som stod til terningkast 6. En enkel frokostbuffet med det nødvendigste. Alt i en økologisk ånd. Hyggelig og vennlig betjening.
Et hotell i øvre prisklasse, men med små rom og er fremdeles et uferdig konsept som har langt igjen til å vise fram alle fasilitetene.

Romtips: Hjørnerom i 2.etg. har vinduer mot to sider. Gir et lyst rom.
Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Tor O
Sabina Widenqvist, Daglig leder på Ramme Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2020

Hei Tor O,

Tusen ❤ takk for at dere tok dere tid til å prøve hotellet i vår prøveperiode, og ikke minst for at dere gir oss en tilbakemelding!
Det er jo nettopp det vi ønsker, å finne forbedringsmuligheter før vi åpner hotellet for fult.

Rommene er designet i forskjellige tider, rommet dere bodde på har 1780 som inspirasjon. På den tiden var det vanlig at man brukte vinduskarmene som skrivebord, for å utnytte rommet på best mulige måte.
Derfor hadde dere også en benk istedenfor lenestol.

Det veldig viktig for oss at vi fremstår som et gammelt rom, ikke som et rom som er bygd moderne men skal se gammelt ut.
Derfor har ve for eksempel ikke tv på rommene.

Vi skjønner godt at dette er noe nytt og noe som vi som lever i den moderne tiden, ikke er helt vant med.
Dette er veldig viktig for oss, dermed beklager vi om dette ikke har kommet frem i kommunikasjonen ut til våre gjester.
Det skal vi absolutt forbedre.

Knagger monteres denne uken, har tatt litt tid for å finne de rette krokene som skal opp. Yey !

Og siste men ikke minst, tusen takk for hyggelige ord om våre kolleger og maten!
Detter er noe som vi er sikre på gjør oss unike, og er med å skaper de magiske øyeblikkene for våre gjester.

Håper virkelig å se dere tilbake igjen på Ramme fjordhotell, eller at av våre andre hotell i kjeden.

Mvh Team Ramme fjordhotell

Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Hotellet har prøveåpning, og ikke alt er klart ennå. Men allerede er det helt tydelig at dette stedet er noe helt, helt for seg selv - og vidunderlig.

Rommene: Vi bodde i bindingsverkshuset (som er ekte btw). Rommet var lite, men nydelig. Og her er det så mye å se og gjøre at du uansett ikke har noen grunn til å ville være på rommet med mindre du skal sove. Rommene er nydelig innredet og hver detalj er så gjennomført at set kan ta pusten fra deg. Det er ikke bare tapet - det er verdens fineste tapet. Det er ikke bare ekte fliser på badet, det er verdens fineste fliser osv osv. Sengene er nydelige, og alt funker som det skal.

Mat: restauranten og frokostsalen hadde ikke åpnet ennå da vi besøkte hotellet, så vi spiste i kroa. Stedet er i økologisk gullstandard, noe som også preger alt og ett. Nydelige råvarer i sesong, vakkert presentert. Frokosten hadde godt utvalg, og jeg setter stor pris på å få stekt egg og bacon på stedet. Detaljer som teller.

Fellesområder: det går nesten ikke an å forklare. Se selv - og være forberedt på å bli overrasket over alt du ser.

Service: vennlig, imøtekommende og hyggelig. Og svært kunnskapsrike folk over alt. Lærte masse av omvisningen.

Beliggenhet: vakkert, nære vannet ved Hvitsten.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Pia75
Sabina Widenqvist, Daglig leder på Ramme Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Beste Pia75,

Tusen hjertelig takk for en fantastisk første anmeldelse !!
Dette vermer våre hjerter og skal deles med alle kollager.

Vi gleder oss til å se dere tilbake på Ramme, når vi har åpnet for fult!

Stor klem fra alle oss på Ramme.