“Meget skuffende”
Anmeldelse av Ramme Gård

Ramme Gård
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Hvitsten
Anmeldt 7. september 2020

Vi besøkte restauranten på åpningsdagen, noe som var et svært dårlig valg. Det var tydelig at kjøkkenet overhode ikke var klar for å åpne. Servitørene gjorde så godt de kunne, og beklaget både at det tok evig tid å få selv den enkleste rett og den dårlig tilberedte maten. Ambisjonene er store her, og de stiler høyt med stive priser. Jeg regner med at de retter opp startproblemene etterhvert, men dette var en særdeles dårlig start.

Dato for besøk: august 2020
4  Takk, Thomas W

Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Massevis av opplevelser - alt av kunst og kultur, kunnskap og læring. Virkelig et sted verd å besøke. Har vært stengt lenge, men dette var verd å vente på.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Pia75

Har du vært i Ramme Gård? Del dine erfaringer!