“Hva venter du på?”
Anmeldelse av Ramme Gård

Ramme Gård
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Hvitsten
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dette må oppleves. Det er begrenset hvor mye jeg kan skrive her, men stol på meg når jeg sier at dette stedet vil du aldri glemme.

Takk, 381hanschristian_

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Det ble en lang og begivenhetsrik dag som startet med omvisning i den store og svært forseggjorte hagen. Vi fikk også et spontant møte med en sprudlende og imøtekommende hotelldirektør før vi så Nationaltheatrets oppsetning av «Fruen fra havet». Det er en trøst å se at det ikke bare er oss som innimellom har trøbbel i ekteskapet. Dagen ble avsluttet med middag i restauranten. Her ble vi fulgt opp av flere særdeles oppegående og kunnskapsrike servitører. Når så kjøkkensjefen deler sine visjoner og tanker rundt maten får vi følelsen av at restauranten ønsker å legge seg på et høyt nivå når det gjelder service. Det liker vi godt. Vi storkoste oss gjennom en avansert treretter bygget opp rundt mange av gårdens egne produkter. Dette ga absolutt mersmak og neste gang skal vi prøve å få med oss en overnatting på stedets hotell. Vi gleder oss allerede!

Dato for besøk: mai 2021
3  Takk, losalex2233
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Fint områdeSpiste lunsj i kaféen; Utrolig dårlig mat!! Lite utvalg og det som var, var stusselige greier. I tillegg stive priserHer er det absolutt rom for masse forbedring!!

Takk, grybjo
Anmeldt 7. september 2020

Vi besøkte restauranten på åpningsdagen, noe som var et svært dårlig valg. Det var tydelig at kjøkkenet overhode ikke var klar for å åpne. Servitørene gjorde så godt de kunne, og beklaget både at det tok evig tid å få selv den enkleste rett og den dårlig tilberedte maten. Ambisjonene er store her, og de stiler høyt med stive priser. Jeg regner med at de retter opp startproblemene etterhvert, men dette var en særdeles dårlig start.

Dato for besøk: august 2020
4  Takk, Thomas W
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Massevis av opplevelser - alt av kunst og kultur, kunnskap og læring. Virkelig et sted verd å besøke. Har vært stengt lenge, men dette var verd å vente på.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Pia75

Har du vært i Ramme Gård? Del dine erfaringer!