“Fint å vandre rundt. Ellers skuffende.”
Anmeldelse av Ramme Gård

Ramme Gård
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Hvitsten
Anmeldt 9. juni 2023

Kunne ha blitt fint. Etter å ha bestilt mat og drikke,hygget vi oss inntil vi fikk den overraskende beskjeden fra servitøren om at restauranten var stengt med øyeblikkelig virkning. Vi var sultne og fant heldigvis en brødskive i "drivhuset". Dette ødela helhetsinntrykket.

Takk, Inger Lise S

Anmeldt 8. juni 2023

Konferanse med jobben, og førsteinntrykket var virkelig fantastisk, og rommene var virkelige fine. Men så gikk det fort nedover, rot med logistikken, alltid forsinkelser, og så var det matet- den sto overhode til forventningene. Første lunsj var ørret (beste måltid) med ostekake og bringebærsorbet. Så kom middag der det ble annonsert svinenakke og servert torsk, sjokoladekake og bringebærsorbet. Til lunsj siste dag ble det annonsert okse og servert kylling, og så selvsagt bringebærsorbet (for tredje gang). Mange synes porsjonene var for små, og sesongens grønnsaker var 14 erter og en halv jordskokk den ene dagen.
Når jeg kom tenkte jeg at hit skulle jeg tilbake med venner, når jeg dro tenkte jeg ikke det lenger. Få orden på mat og logistikk - så blir det en perle!

Takk, Fennikel
Anmeldt 5. juni 2023 via mobile enheter

Utdrikkingslag med 8 jenter! Flott service, nydelig mat, herlige og fine rom med gode senger. Tur i parken søndag; utrolig vakkert og fint sted! Skal dit igjen uten tvil! Anbefales!

2  Takk, KlokeTurister2023
Anmeldt 2. september 2022

Alt er dyrt på Ramme Gård. Hagen er spektakulær og galleriet meget bra. Det er kanskje verd inngangsbilletten. Styr unna restaurant og kafe. Kr 200 for en liten salat med noen slappe grønnsaker, litt ost og et par biter kyllingkjøtt er skammelig.

Dato for besøk: september 2022
Takk, GeirM222
Anmeldt 24. juli 2022 via mobile enheter

Vi skulle på konsert kl 19, det var da informert om at det ville være mulig å komme inn i parken kl 18. vi tenkte da at det ville passe fint med en romantisk middag i restauranten kl 17. litt overraskende da vi kom at vi ble henvist til et lite trebord i entre området og ikke et av bordene med hvit duk i vinterhagen. Enda mer spesielt ble det da menyen kom og det kun var lunch meny. Da vi spurte ble det forklart at middag ikke ble servert før kl 18. null beklagelse over at slikt ikke ble informert om da vi bestilte bord for middag. de la bare skylden på at de vi hadde snakket med da vi bestilt ikke hadde peiling og at det var noe som skjedde ofte.
Så en bedre middag ble redusert til en burger…. Ikke akkurat det som var planen når et par går ut for å ha en hyggelig helaften med middag og konsert. Ramme skal være «high end» prisene er så absolutt deg, da må en kunne forvente at de ulike tilbud henger sammen slik at en får en bra totalopplevelse. Mer Sjarmerende betjening vil også være med å løfte opplevelsen.

Dato for besøk: juli 2022
3  Takk, H6487ETharalds

Har du vært i Ramme Gård? Del dine erfaringer!