“Dei kan pizza på bygda!”
Anmeldelse av Meieriet Restaurant

Meieriet Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Herand
Kjøkken: Pizza
Beskrivelse: Meieriet har en hyggelig atmosfære, her er man i en del av det kulturhistoriske Herand. Vi serverer de deiligste kaker, varme vafler og små og store lunsj/middagsretter fra vår vedfyrte ovn. Vår spesialitet er ekte Pizza på "Herandsvis" - steike god pizza!
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Sinnsjuk bra pizza, spennande smakskombinasjoner som er ein fulltreffer! Kjem garantert igjen! Bestilt totalt 4 pizzaer her på take away, alle var like god. Kan anbefale Samlen, Hassans kvite, Trolltunga og Herand

Takk, vestlandslefse

Anmeldt 22. juli 2021

Håpløs service!! Har sjelden mat og det virker som de egentlig ikke ønsker kunder! Dette er 3. gangen vi ikke får mat, nytter ikke å ringe for å bestille heller.

Takk, 688annkristinv
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk Pizza restaurant, beste pizzaen jeg har smakt, verdt turen innom her bare for den. Hyggelige omgivelser og servitører. Har du tur sko med, er det også en flott tur opp kulturstien med spesielle fjell og kultur landskap +++

Takk, jenss793
Anmeldt 20. august 2020

For en nydelig restaurant og knall god pizzaog ikke minst..atsmosfæren vi kommer nok igjen har hytte i Jondal ,så tar oss ikke lange bilturen

Dato for besøk: august 2020
Takk, LindaH5764
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Er du i området Jondalen, må du innom bygda Herand i Hardanger, og spise verdens beste pizza på Meieriet. Familiedrevet og vidunderlig stemning. Datter Veslemøy styrer butikkens, mens bror Halfdan, setter seg ved pianoet og spiller for gjestene. Må bare oppleves.....men forhåndsbestill. Fullt nesten hver kveld hele sommeren.

1  Takk, ivarjohan

Reisende som så på Meieriet Restaurant, så også på

Norheimsund, Kvam

Har du vært i Meieriet Restaurant? Del dine erfaringer!