“Koselig og avslappende”
Anmeldelse av Jøers' Kjøkken

Jøers' Kjøkken
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Kleppe
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Topp service, mat og atmosfære. Alltid bra kvalitet på maten, og vin som passer bra til rettene. Personalet er imøtekomne og hyggelige og har god kunnskap om mat og vin. Anbefales på det varmeste

Takk, KarineB1278

Anmeldt 24. juli 2021

Knallgod mat, passe store porsjoner. Profesjonell service. Like ved togstasjonen på Klepp gjør at dette er et sted det er lett å komme seg til. Lett å parkere om du kjører bil. Her går vi flere ganger.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Solvi80
Anmeldt 22. mai 2021 via mobile enheter

Vi er bare helt i himmelen - dette var bare helt topp!!! Hadde denne restauranten vært i sentrum av Stavanger eller Sandnes hadde vi nok betalt det dobbelte for mat og drikke. Alt var helt fantastisk, mottakelse i døra, lette bobler i glasset - god alkoholfri til den av oss som kjørte. Brød og godt temperert smør kom på bordet og var så godt at vi kunne spist oss mett på bare det. Det er ikke så mange retter å velge i - og heldigvis for det, alt høres godt ut. Når det kommer på bordet og du begynner å smake -mmmm. Vi kan bare si: kom deg til Klepp stasjon på restaurant

Dato for besøk: mai 2021
Takk, ellenr585
Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter

For en resturant, du blir godt tatt imot allerede i døren. Vi fikk tildelt vårt 4 mannsbord, vi starter med en appretif. En virkelig god tysk musserende vin. Når det gjelder maten som i utgangspunktet er tenkt å være en 3 retter fikk vi tilbudet om en 4 retters meny der desserten var fri. På den måten fikk vi prøve enda mer deilig mat. Vi startet med pepper krabbe og fikk servert en nydelig vin ved navn Lucky. Deretter var det husets pølse som stod på menyen, pølsen er laget på huset så det er virkelig en kortreist rett. Nydelig og med kombinasjonen med vinen bulle nature, fantastisk. Hovedretten var brosme og til den valgte vi en fin rødvin fra italia, igjen smakte den utmerket til retten. Desserten karamellpudding med salty karamelsaus - en vinner, utrolig god. Siden vi ba om en 4 retters meny så fikk vi servering gjennom kvelden og tiden mellom rettene ble strukket til en behagelig lengde. Igjen Christian Jørs og konen Rita de svikter ikke, her kan du reise og få en fantastisk fin opplevelse samt nydelig mat.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 264bj_rnb
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Den beste restauranten nord for Sandtangen. Nydelig mat, spennende vinkart og koselig atmosfære. Vi kommer igjen.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Frode H

Reisende som så på Jøers' Kjøkken, så også på

Har du vært i Jøers' Kjøkken? Del dine erfaringer!