“Passet ikke for meg”

Legg det til.
Dragon house Klepp
Vurdert som nr. 6 av 10 Restauranter i Kleppe
Anmeldt 21. september 2021

Kjøpte take away, kyllingspyd med satay saus. Dessverre var det ikke noe som lignet på satay her. Uansett hva det var så var den full av tykningsmiddel som maizena eller lignende og ellers lite smak. Jeg forventer også grillet kyllingspyd med gode smaker når jeg kjøper denne type rett. Kyllingen er fritert og den er ikke krydret med noe, så det var en ganske trist opplevelse alt i alt. Prisnivået var det ikke noe å si på foruten at prisene på nett er utdatert. Mengde mat hadde også vært ok om maten faktisk var god. Jeg kastet mesteparten da det ikke traff meg.
Beklager all risen her, men jeg håper egentlig at dere tar det mer som konstruktiv tilbakemelding og gjør noe små endringer ift ekte smaker på sauser og kjøtt. Grillet kylling er også mye sunnere enn fritert.
Terningkast 2.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 757inaj
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk levert mat til selskap. Maten var fantastisk, og det var mye mat. Leverte på tide og veldig god service. Mye skryt av maten.

Takk, Tommy H
Anmeldt 10. mai 2021

Dato for besøk: mai 2021
Anmeldt 26. januar 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: januar 2021

Reisende som så på Dragon house Klepp, så også på

Har du vært i Dragon house Klepp? Del dine erfaringer!