“Koseligt og avslappane stad”
Anmeldelse av Coffee Corner

Coffee Corner
Vurdert som nr. 1 av 1 Kaffe og te i Kleppe
Anmeldt 20. juli 2021

Ein kjekke plass du både kan kobla av og samstundes være sosial. Her kan du nyta god mat og drikke og drøsa. Det ligger slik til at det er roleg, men samtidig kan ein høyre fugler og at det er litt liv rundt oss.
Her meiner eg du får mykje for pengane.
Hyggelige folk som jobber her og koseleg innreda.

Denne plassen kan du trykt ta turen til om du bur litt lenger unna som sør Jæren til nord Jæren (sandnes, stvg osv) eller er på ferie, ligger langs vegen gjennom klepp sentrum så du kan ta pausen her eller bare ta ta ein tur til denne kaffèn/utestaden.
fordi denne anbefales.

Takk, frk_fjermestad
Anmeldt 8. mai 2021 via mobile enheter

Nydelig thaimat og fantastiske vårruller. Kanskje de beste vårrullene jeg har fått servert på restaurant! Rimelig og barnevennlig meny. Barna har maset om å få dra tilbake, så det blir nok flere besøk!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, CrimsonScythe
Anmeldt 5. mars 2021 via mobile enheter

En liten og koselig cafe, god og rimelig mat, hyggelig betjening. Har og alle rettigheter. Absolutt verdt ett besøk når man er i nærheten

Dato for besøk: mars 2021
Takk, spratle

Reisende som så på Coffee Corner, så også på

Har du vært i Coffee Corner? Del dine erfaringer!