“Beste matopplevelse de siste 20 år!”
Anmeldelse av Klepp Bistro

Klepp Bistro
Vurdert som nr. 2 av 10 Restauranter i Kleppe
Kjøkken: Pizza, Grill
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte biff Mexicana og pepperbiff, begge servert med fløtegratinerte poteter. Indrefileten var perfekt stekt ut fra våre individuelle ønsker, og så mør at man nærmest kunne spist den med skje! God service, hyggelig og imøtekommende betjening som ga oss en flott opplevelse! Klepp Bistro anbefales på det varmeste, og vi skal garantert tilbake

Takk, MonaSylvi

Anmeldt 15. oktober 2018

Helt grei plass å spise ,typisk bistromat hverken mer eller mindre. Rene fine toaletter. Litt kald trekk når inngangsdøren går opp uansett hvilket bord du sitter på.

Takk, elisabethgrude
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Var her med hele familien en ettermiddag etter vi hadde gått til Prekestolen. Vi var sultne etter turen og maten skuffet ikke :) God mat, hyggelig betjening og greie priser .

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Veronicanl123
Anmeldt 20. november 2017

veldig koselig, feira min datters første fødselsdag . svært bra . ..... God mat.. gilde folk.. me lika oss godt.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, ElisabethF836
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Et bra sted og bestille mat nå du er sulten. Rask levering og varmt.
Pizzaene falt i smak hos liten og stor.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 299oddvarp

Reisende som så på Klepp Bistro, så også på

Har du vært i Klepp Bistro? Del dine erfaringer!