“Beste service og kebab i Norge?”
Anmeldelse av Klepp Bistro

Klepp Bistro
Vurdert som nr. 2 av 10 Restauranter i Kleppe
Kjøkken: Pizza, Grill
Anmeldt 17. desember 2018

Utrolig hyggelig betjening, alltid et smil på lur! Og kebaben... Oioi! Den er så god! Anbefales på det sterkeste! Ta gjerne litt ekstra chilli+hvitløk - du angrer ikke!

Takk, Noocyte

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte biff Mexicana og pepperbiff, begge servert med fløtegratinerte poteter. Indrefileten var perfekt stekt ut fra våre individuelle ønsker, og så mør at man nærmest kunne spist den med skje! God service, hyggelig og imøtekommende betjening som ga oss en flott opplevelse! Klepp Bistro anbefales på det varmeste, og vi skal garantert tilbake

Takk, MonaSylvi
Anmeldt 15. oktober 2018

Helt grei plass å spise ,typisk bistromat hverken mer eller mindre. Rene fine toaletter. Litt kald trekk når inngangsdøren går opp uansett hvilket bord du sitter på.

Takk, elisabethgrude
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Var her med hele familien en ettermiddag etter vi hadde gått til Prekestolen. Vi var sultne etter turen og maten skuffet ikke :) God mat, hyggelig betjening og greie priser .

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Veronicanl123
Anmeldt 20. november 2017

veldig koselig, feira min datters første fødselsdag . svært bra . ..... God mat.. gilde folk.. me lika oss godt.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, ElisabethF836

Reisende som så på Klepp Bistro, så også på

Har du vært i Klepp Bistro? Del dine erfaringer!